/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fb078dca83a8bc3c77e6076627a35f284.jpg)
Розпочався прийом заявок на конкурс «Згуртованість через культуру»
Про це повідомляється на сайті Українського культурного фонду, передає Укрінформ.
Як зазначили в УКФ, мета конкурсу – підтримати культурно-мистецькі проєкти, що сприяють соціальній згуртованості, розвитку конфліктно чутливого діалогу, посиленню локальної ідентичності та формуванню спільного ціннісного простору в шести регіонах України – у Вінницькій, Волинській, Одеській, Сумській, Тернопільській, Хмельницькій областях.
«Ми зосередимо увагу на проєктах, що сприяють відновленню соціально-економічної стабільності та впровадженню інновацій. Це дозволить зміцнити економічну основу, як на рівні громад та регіонів, так і на рівні держави. Важливо, щоб сучасні рішення поєднувалися з локальною культурною спадщиною, розкриваючи унікальність кожного регіону. Адже культура здатна об’єднувати тоді, коли бракує слів. Вона зшиває розділені спільноти, зберігає пам’ять і творить майбутнє, у якому є місце для кожного», – наголосила виконавча директорка УКФ Анастасія Образцова.
Кінцевий термін подачі заявки на грантовий конкурс «Згуртованість через культуру» – 13 липня, 18:00.
Швейцарсько-український проєкт «Згуртованість та регіональний розвиток України» (UCORD) втілюється за підтримки Швейцарії через Швейцарську агенцію розвитку та співробітництва компанією NIRAS Sweden AB.
Український культурний фонд (УКФ) – державний інвестор розвитку культури та креативних індустрій. Інституція заснована у 2017 році на підставі Закону України «Про Український культурний фонд». Підтримка проєктів здійснюється на конкурсних засадах в межах семи секторів: аудіальне мистецтво, візуальне мистецтво, аудіовізуальне мистецтво, культурна спадщина, літературна справа, перформативне та сценічне мистецтво, культурні та креативні індустрії. Упродовж восьми років своєї діяльності Фонд профінансував 2951 проєкт. Сума інвестованих коштів у них становить понад 2 млрд грн, а кількість охопленої аудиторії – 56 млн осіб.
Фото: Unsplash
