/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F0fa7d753817906f8f4d281cd8f4461f7.jpg)
Наступний двигун Toyota може затмити легендарний 2JZ у серцях тюнерів
На тлі загальної тенденції до електромобілів деякі виробники продовжують вдосконалювати ДВЗ. Toyota розробляє нове сімейство двигунів, серед яких 2.0-літровий G20E має потенціал до 600 к.с. – майже 300 к.с. на літр.Поки неясно, чи буде такий двигун відповідати екологічним нормам. Японські ЗМІ повідомляли, що 600-сильна версія може бути обмежена гоночними застосуваннями. G20E – частина нової лінійки атмосферних і турбованих двигунів об’ємом 1.5-2.0 літра.Двигун може стати серцем майбутніх спортивних моделей Toyota – відроджених MR2 та Celica. Очікується, що вони отримають G20E у поєднанні з 6-ступеневою механікою або 8-ступеневою роботизованою коробкою. Новий двигун має широко розставлені циліндри, що відкриває можливості для збільшення робочого об’єму.Toyota підтвердила сумісність нових двигунів з вуглецево-нейтральним паливом, що дозволить їм залишатися на ринку навіть після запровадження заборон на традиційні бензинові агрегати. Навіть якщо офіційно Toyota не випустить 600-сильну версію, тюнінгові ательє обов’язково реалізують цей потенціал.Розробка потужних ДВЗ паралельно з розвитком електромобілів свідчить про диверсифікований підхід Toyota до майбутнього автомобільної промисловості. Це особливо важливо для ринків, де інфраструктура для електромобілів ще недостатньо розвинена.
