Відомий інвестор a16z вважає Cluely, стартап, який «обманює все», новим проєктом для стартапів у сфері ШІ
Відомий інвестор a16z вважає Cluely, стартап, який «обманює все», новим проєктом для стартапів у сфері ШІ

Відомий інвестор a16z вважає Cluely, стартап, який «обманює все», новим проєктом для стартапів у сфері ШІ

Коли Cluely, стартап, який стверджує, що створює продукт, що допомагає людям «шахраювати» у всьому, оголосив про залучення фінансування серії A у розмірі 15 мільйонів доларів від Andreessen Horowitz, деякі користувачі X розкритикували венчурну фірму за підтримку суперечливої ​​компанії.

Зрештою, Cluely пропонує не лише продукт, використання якого може бути сумнівним; стартап також став відомим завдяки використанню того, що багато хто називає маркетингом, що розпалює гнів.

Але саме здатність Cluely привертати увагу привабила a16z до стартапу.

Ще до зустрічі із засновником Cluely Роєм Лі, партнер Андріссена Горовіца Браян Кім вважав, що стартапам потрібні нові маркетингові тактики в епоху штучного інтелекту.

Кім, як і багато інвесторів, раніше вважав, що створення чудового «ремісничого» продукту з дуже бажаними функціями є ключем до тривалого успіху стартапу, пояснив він в останньому епізоді подкасту a16z .

Але невдовзі після появи генеративного штучного інтелекту він помітив, що пропонування виняткового продукту може бути недостатньо.

«Якщо ви створите цю річ, а OpenAI або хтось інший створить нову модель, щоб включити цю частину у свій продукт, то все буде гаразд», — сказав Кім. «Тож це не могло стати таким продуманим, повільним продуктом. Це мало бути щось, над чим засновники діятимуть надзвичайно швидко».

Це усвідомлення призвело Кіма до думки, що швидкість, чи то в маркетингу, чи в розробці продукту, має першорядне значення для створення успішного стартапу.

Раніше цього місяця Кім зробив публікацію, в якій пояснює свою теорію про те, чому для стартапів штучного інтелекту, орієнтованих на споживача, «імпульс — це рів».

Коли Кім зустрів Лі та побачив, що Cluely зміг перетворити обізнаність на платоспроможних клієнтів, він одразу зрозумів, що знайшов засновника, про якого теоретизував.

«Було так важко пробитися крізь шум усього, що пов’язано зі штучним інтелектом, особливо у споживчій сфері, і робити це послідовно насправді майже неможливо», – сказала Кім.

Як Лі пояснює, чому його поляризувальний маркетинговий підхід викликав стільки галасу?

«Більшість людей не знають, як створювати вірусний контент», – сказав Лі у подкасті. «Усі на X намагаються [звучати] як найінтелектуальніша, найвдумливіша людина. Але цьому просто бракує вірусного сенсу».

Лі ж натомість вивчав, чому деякі публікації в TikTok та Instagram стають все більш популярними.

«Алгоритми просувають найсуперечливіші речі», – сказав він. «Я буквально застосовую ті самі принципи суперечок на X та LinkedIn».

Багато людей не знають, сказав Лі, що Cluely ледве мав працюючий продукт, коли стартап запустився у квітні зі своїм майстерно знятим відео, де Лі використовує свій прихований штучний інтелект, щоб збрехати жінці про свій вік та знання мистецтва під час побачення.

Попри наявність певної подоби продукту, стартап ще не представив рішення, яке рекламував.

«Інтернет бурхливо запитує: «Де ж продукт?» — сказав Лі. — «Ми випередили останню групу компаній YC. Проте ми отримуємо більше переглядів, ніж будь-яка з них».

Лі переконаний, що після запуску продукт викличе ще більше ажіотажу, ніж якби Cluely представила його без «маркетингу» компанії протягом останніх двох місяців. (Офіційний запуск заплановано на п’ятницю, 27 червня, опублікував він на X. )

Кім розглядає підхід Клулі як ідеальне втілення своєї теорії «імпульсу як рову».

Оскільки час має важливе значення для штучного інтелекту, партнер a16z впевнений, що Cluely може розібратися в його продукті на льоту.

«Важливо спробувати побудувати літак, коли він падає зі скелі», – сказав Кім.

Скоро ми всі побачимо, чи злетить цей літак, чи розіб'ється. 

Джерело матеріала
loader
loader