/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F94a47544e66770c37fb14584b12389a4.jpg)
Єдина емблема, яку BMW намагалася приховати на електричній версії M3
BMW продовжує розробку електричної версії легендарної M3, незважаючи на неоднозначну реакцію автолюбителів. Ця модель буде продаватися паралельно з традиційною бензиновою версією. Останні шпигунські знімки дозволили розгледіти нові деталі дизайну, включаючи серійні арки коліс та ексклюзивні диски.Один із прототипів вперше демонструє готові крила з розширеними арками, що надає автомобілю агресивніший вигляд. Дизайн передньої частини нагадує концепцію Neue Klasse, а задня частина виглядає більш пропорційною порівняно з іншими електричними моделями BMW.За попередніми даними, електрична M3 може важити до 2675 кг у повній конфігурації, що на 465 кг більше за звичайну версію. Цікаво, що вона все ж виявиться легшою за бензинову M5. Вага розподіляється між осями: 1250 кг спереду та 1475 кг ззаду.Інтер’єр прототипу поки що містить тимчасові елементи, але кермо, ймовірно, близьке до серійного варіанту. Виробництво новинки може розпочатися в березні 2027 року, але офіційних підтверджень від BMW поки немає. Ходять чутки про можливий варіант у кузові Touring, хоча наразі йдеться лише про седан.Попри значну різницю у вазі, електрична M3 обіцяє стати потужнішою за свого бензинового попередника. Однак питання динаміки керування та розподілу ваги залишаються відкритими – як компанія вирішить ці виклики, стане зрозумілим лише після офіційного представлення моделі.

