Campari продає два своїх бренди італійському конкуренту — Cinzano та Frattina змінять власника за 100 млн євро
Campari продає два своїх бренди італійському конкуренту — Cinzano та Frattina змінять власника за 100 млн євро

Campari продає два своїх бренди італійському конкуренту — Cinzano та Frattina змінять власника за 100 млн євро

Італійська компанія Campari Group оголосила про продаж двох своїх брендів — культового Cinzano та менш відомого Frattina. Покупцем став їхній італійський конкурент Caffo Group 1915. 

  • Сума угоди склала €100 млн. Завершити угоду очікують до кінця 2025 року.
  • На бренди Cinzano та Frattina (виготовляють не лише вермути та граппи відповідно, а й ігристі вина) у 2024 році припали 2% продажів Campari Group на €75 млн.
  • Продаж є частиною довгострокової стратегії Campari з оптимізації свого брендингового портфеля та фокусування на ключових міжнародних продуктах. 
  • Новий власник Cinzano, Caffo Group 1915, це сімейна компанія, відома трав'яним лікером Vecchio Amaro del Capo. Покупець заявляє про плани масштабувати бренд на міжнародних ринках, зберігаючи його італійське коріння.

До завершення угоди Campari продовжить виробництво і дистрибуцію напоїв брендів на низці ринків, зокрема і на російському.

Компанія не залишає російський ринок, і її продукція залишається доступною там, попри повномасштабну війну рф проти України. У власності Campari Group досі залишаються бренди лікерів Aperol та Grand Marnier, ром Appleton, текіла Espolón, бурбон Wild Turkey, горілка SKYY vodka та низка інших алкогольних напоїв.

Читайте також: Prada купує свого конкурента Versace за майже $1,4 млрд

Джерело матеріала
loader
loader