/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F64%2Ff0e65e4d67af6b4c344bda943e0b9797.jpg)
Україна готується до виходу на три десятки нових ринків
Україна готується розширити географію експорту вже наступного року.Йдеться про відкриття доступу до 31 нового ринку. Серед них передбачено вихід у країни Африки, Близького Сходу та Китай. Основний акцент робиться не лише на розширення експорту, а й на зміну економічного підходу. Таку інформацію надали у профільному комітеті Верховної Ради, який займається аграрною та земельною політикою. Головною метою є відмова від сировинної моделі на користь продукції з доданою вартістю.З початку поточного маркетингового року, який стартував 1 липня, вже вивезено 40,04 млн тонн зернових і зернобобових. Лише за червень за кордон відправили 1,67 млн тонн.Серед головних покупців української агропродукції лідирує Іспанія. Вартість її імпорту сягає $2,7 млрд. За нею йдуть Нідерланди з $1,6 млрд, Італія з $1,3 млрд і Німеччина з $1,2 млрд. Загальна сума, яку Україна отримує від експорту аграрної продукції, становить $24,5 млрд на рік. Це значно менше, ніж у Польщі, яка має річний обсяг агроекспорту в $56 млрд. Причина криється у вартості продукції.В аграрному комітеті пояснили, що тонна українського експорту в середньому коштує $309. Для порівняння, польський експорт формує середню вартість у $1560 за тонну."Це відбувається тому, що в ЄС значну частину агропродукції переробляють. Потім уже готову продукцію експортують з доданою вартістю. Україна ж продає зерно практично без попередньої переробки", - зауважили в комітеті.

