Росія завжди політизувала мистецтво - гендиректор Метрополітен-опера
Росія завжди політизувала мистецтво - гендиректор Метрополітен-опера

Росія завжди політизувала мистецтво - гендиректор Метрополітен-опера

Росія завжди робила мистецтво і культуру найбільш політизованими, використовуючи минулі досягнення як відображення своєї могутності.

Про це в інтервʼю Укрінформу сказав генеральний менеджер Метрополітен-опера Пітер Ґелб.

Він переконаний: ті, хто вважають мистецтво і культуру поза політикою, помиляються.

“Мистецтво та культура – ​​це політика, а країна, яка робила їх найбільш політизованими, – це Росія. Завжди”, – наголосив Ґелб.

Він зазначив, що мистецтво – це символ і вираження цивілізації, тоді як Росія бачила в ньому інструмент пропаганди, використовуючи свої минулі досягнення, своїх балерин, зірок як відображення російської культурної могутності.

На противагу цьому Ґелб вважає важливим підтримувати українських митців і пояснює свою активність на цьому напрямі, зокрема створення “Українського оркестру свободи”, необхідністю дати відчути українцям, що світ їх підтримує в часи, коли вони можуть почуватися ізольованими.

“Це одна з причин, чому я цього тижня в Україні – щоб зустрітися з першою леді Оленою Зеленською, обговорити різні проєкти. Тим, хто відповідає, що мистецтво не є політичним, я б сказав, що вони дуже наївні й не розуміють, що воно таким є”, – додав керівник Метрополітен-опера.

Як повідомляв Укрінформ, цього тижня всесвітньо відомий митець Пітер Ґелб вдруге з початку повномасштабного вторгнення перебуває з візитом в Україні.

У 2023 році Метрополітен-опера замовила українському композитору Максиму Коломійцю написання опери «Матері Херсона» про викрадення і депортацію Росією українських дітей.

Теги за темою
Росія
Джерело матеріала
loader
loader