/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F1fa712f2c37d5c1e9812098e4bf86a60.jpg)
Британія буде вимагати від Google надавати користувачам альтернативні варіанти пошуку
Британський регулятор конкуренції заявив, що розглядає нове позначення ринку для Google, яке вимагатиме від пошукового гіганта надавати користувачам альтернативні варіанти пошуку, ранжувати результати пошуку «справедливіше» та пропонувати видавцям більший контроль над тим, як їхній контент використовується в пошуку та оглядах штучного інтелекту.
Згідно з новим режимом конкуренції на цифрових ринках, який набув чинності на початку цього року, Управління з питань конкуренції та ринків Великої Британії (CMA) заявило, що розпочинає консультації щодо того, чи надавати Google «статус стратегічного ринку».
Згідно з цим позначенням, яке, за словами CMA, застосовується до компаній з «достатньо потужною позицією» на своєму ринку, Google буде змушена дотримуватися низки заходів, включаючи екрани вибору, щоб дозволити користувачам вибирати та перемикатися між пошуковими сервісами (можливо, включаючи помічників зі штучним інтелектом); принципи справедливого ранжування результатів пошуку; кращий контроль для видавців щодо того, як їхній контент, зібраний для пошуку, використовується в сервісах зі штучним інтелектом Google (включаючи огляди штучного інтелекту та помічник зі штучним інтелектом Gemini); та забезпечення можливості передачі людьми своїх даних, таких як історія пошуку.
У дописі в блозі про консультації та запропоноване призначення виконавчий директор CMA Сара Карделл зазначила, що британські компанії витратили понад 33 000 фунтів стерлінгів на одного рекламодавця на пошукову рекламу Google минулого року.
«Пошук Google становить понад 90% усіх загальних пошукових запитів у Великій Британії, і мільйони людей покладаються на нього як на ключовий шлюз до Інтернету […] Якби конкуренція працювала добре, ми очікували б, що ці витрати будуть нижчими», – написав Карделл.
«Ці цілеспрямовані та пропорційні дії нададуть британським компаніям та споживачам більше вибору та контролю над тим, як вони взаємодіють із пошуковими службами Google, а також відкриють більші можливості для інновацій у всьому британському технологічному секторі та економіці загалом», – сказав Карделл в окремій заяві.
CMA зараз збирає думки щодо цього призначення та запропонованих заходів від зацікавлених сторін галузі та прийме рішення щодо призначення до 13 жовтня.

