Skintet: в Україні запустили онлайн-сервіс свідомого догляду за шкірою
Skintet: в Україні запустили онлайн-сервіс свідомого догляду за шкірою

Skintet: в Україні запустили онлайн-сервіс свідомого догляду за шкірою

Ідея Skintet народилася з глибокого розуміння потреб сучасних жінок та чоловіків і підкріплена 17-річним досвідом провідного українського beauty-дистриб’ютора Starlit Group. В її основу лягли інсайти про ринок космецевтики в Україні та філософія свідомого ставлення до себе.

Skintet прагне змінити традиційний підхід до догляду за шкірою, надаючи якісний сервіс для тих, хто хоче отримати професійні рекомендації без зайвих витрат часу. Тут можна:

  • пройти безоплатне онлайн-тестування й отримати персоналізовану інструкцію з догляду
  • проконсультуватися з косметологом у будь-якому форматі: відео, аудіо або текстом
  • обрати засоби для догляду з ретельно відібраних брендів

На Skintet немає сотень випадкових засобів — лише ретельно відібрана косметика, у якості та ефективності якої впевнені експерти сервісу. На платформі представлені світові бренди, зокрема Medik8, Revitalash, Perricone MD, Cosmetics27 та інші, що мають науково підтверджену дію. Усі засоби є cruelty-free та sustainable, тобто не тестуються на тваринах і дбають про довкілля.

Візія Skintet — побудувати ком’юніті скінадептів та популяризувати персоналізований та свідомий догляд. Детальніше про це розповідається в маніфесті Skintet: любов до себе, здорова шкіра, починаються з прийняття своєї індивідуальності та уваги до справжніх потреб.

«Skintet — це про догляд без зайвих експериментів, про розуміння своєї шкіри та вибір того, що дійсно працює. Ми прагнемо змінити культуру догляду, зробивши її усвідомленою, науково обґрунтованою та комфортною для кожного. Наше завдання — допомогти людям прийняти свою шкіру, навчитися її розуміти та піклуватися про неї на основі знань і професійного підходу», — зазначає Тетяна Таран, засновниця і CEO Skintet та Starlit Group.

Косметологи Skintet допомагають краще зрозуміти свої потреби та шкіру, врахувати її особливості та створити доглядову рутину, яка працюватиме не на косметичний бренд, а потреби людини.

Детальніше про онлайн-сервіс дізнавайтеся за посиланням.

Джерело матеріала
loader