Один клік — і Ford Explorer перетворюється на 400-сильний позашляховик
Один клік — і Ford Explorer перетворюється на 400-сильний позашляховик

Один клік — і Ford Explorer перетворюється на 400-сильний позашляховик

Сучасні позашляховики стали набагато комфортнішими, але автовиробники останніми роками повертають їм брутальність за допомогою спеціальних пакетів. Ford пропонує такий пакет під назвою Tremor для моделей Expedition, F-150 та Maverick, а тепер він доступний і для Explorer 2026 року.Пакет Tremor включає спеціальну підвіску, яка піднімає кліренс на 25 мм. Пружини та стабілізатори переналаштовані для комфортної їзди як по асфальту, так і по бездоріжжю. Також передбачено захист днища для додаткової безпеки.Модель оснащується позашляховими шинами на 18-дюймових дисках та міжосьовим диференціалом з обмеженим тертям. На відміну від базових версій, Tremor отримує повний привід у стандарті. Стандартний двигун – 2.3-літровий EcoBoost потужністю 300 к.с., але за додаткову плату можна замовити 3.0-літровий V6 на 400 к.с.Екстер’єр прикрашають яскраві оранжеві акценти на решітці радіатора, буксирувальних петлях та колісних дисках. Такий же колір використано в інтер’єрі для швів на кермі, сидіннях та панелях.У 2026 році Explorer Tremor отримає цифрову панель приладів 12.3 дюйма та сенсорний екран 13.2 дюйма. До стандартного оснащення входить камера 360°, але за такі опції як масажні сидіння або аудіосистема B&O доведеться доплатити.Ціна новинки поки не оголошена, але аналітики очікують, що Tremor займе позицію між версіями ST-Line та ST, з стартовою ціною близько $52,000-54,000. Варіант з потужнішим V6 обійдеться щонайменше у $56,000.Нова версія Explorer зберігає всі переваги цивілізованого позашляховика, але додає достатньо можливостей для легкого бездоріжжя. Особливо цікавою робить її доступність у двох варіантах двигунів, що дозволяє вибрати баланс між потужністю та економічністю за власними уподобаннями.

Джерело матеріала
loader