«МастерШеф 15» на СТБ та кінопоказ на «2+2». Як дивилися телеканали 26 травня — 1 червня
«МастерШеф 15» на СТБ та кінопоказ на «2+2». Як дивилися телеканали 26 травня — 1 червня

«МастерШеф 15» на СТБ та кінопоказ на «2+2». Як дивилися телеканали 26 травня — 1 червня

Прем’єри, телеперегляд, рейтинги каналів за двадцять другий тиждень року.

«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.

Лідери телеперегляду. Провідні українські телеканали за підсумками 21 тижня 2025 року (19—25 травня)

«МастерШеф 15» на СТБ та кінопоказ на «2+2». Як дивилися телеканали 26 травня — 1 червня - Фото 1

Наприкінці травня частка групи Starlight Media склала 25,99% (зростання 3% відносно попереднього тижня). «1+1 Media» — на другому місці з часткою 17,20% (без змін), Inter Media Group — на третьому місці з часткою 6,69% (зростання 5%).

«МастерШеф 15» на СТБ та кінопоказ на «2+2». Як дивилися телеканали 26 травня — 1 червня - Фото 2

Серед телеканалів першу сходинку займав СТБ з часткою 9,83% (зростання 13%). У суботу мовник здобув найвищу з вересня 2015 року частку (14,04%).

На другому місці — Новий канал із часткою 5,63% (зменшення 3%). На третю сходинку піднявся «2+2» з часткою 5,45% (зростання 24%).

На четверту позицію опустився канал ICTV2 з часткою 5,33% (зниження 16%). Наступний — ТЕТ із часткою 3,48% (зростання 11%). Далі — канал НТН із часткою 3,40% (зростання 22%). Сьоме місце — за каналом «1+1 Україна» з часткою 2,79% (зниження 17%).

На восьмому місці — канал «Плюс плюс» (2,07%, зниження 16%). На дев’ятій сходинці — канал «Бігуді» (2,05%, зменшення 3%). Закриває провідну десятку канал «Оце» (1,58%, зростання 30%).

Головні прем’єри тижня

За цей час було всього дві серіальні новинки на каналах групи 1+1 Media. На «1+1 Україна» стартував американський детектив «Новобранець» (rat 0,55%, shr 2,67%, 9-те місце в слоті), а на «2+2» — британсько-італійська історична драма «Доміна» (rat 0,29%, shr 1,57%, 11-те місце в слоті).

Марафон

«МастерШеф 15» на СТБ та кінопоказ на «2+2». Як дивилися телеканали 26 травня — 1 червня - Фото 3

Минулого тижня показники каналів, які транслюють об’єднаний марафон «Єдині новини», знизилися на 4% за комерційною аудиторією віком 18—54 роки в містах із понад 50 тис. жителів (до 3,33%) і на 9% за широкою аудиторією 18+ 50 тис.+ (до 6,17%).

Провідні програми 22-го тижня телеперегляду

«МастерШеф 15» на СТБ та кінопоказ на «2+2». Як дивилися телеканали 26 травня — 1 червня - Фото 4

Рейтинг провідних програм минулого тижня знову очолили ті самі проєкти каналу СТБ: «К.О.Д.» (rat 2,9%, shr 11,23%), «МастерШеф 15» (rat 2,79%, shr 14,8%), «Слід» (rat 2,55%, shr 15,77%). На четвертому місці — фільм на каналі «2+2» «Термінатор 2. Судний день» (rat 2,37%, shr 11,45%). Закриває п’ятірку проєкт каналу СТБ «Супермама» (rat 2,27%, shr 11,73%).

До десятки найпопулярнішого контенту тижня ввійшли серіали «Сліпа» і «Черговий лікар» на СТБ і «Будиночок на щастя 3» на Новому каналі, фільми «Містер і місис Сміт» («2+2») і «На межі майбутнього» (Новий).

Ранжування представлене на основі рейтингів. Десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин

Лідери за чоловічою аудиторією

«МастерШеф 15» на СТБ та кінопоказ на «2+2». Як дивилися телеканали 26 травня — 1 червня - Фото 5

Кінопоказ очолює рейтинг програм тижня за чоловічою аудиторією: «Термінатор 2. Судний день» (rat 2,89%, shr 13,45%) і «Містер і місис Сміт» (rat 2,66%, shr 12,51%) на «2+2». На третьому місці — детективний серіал на СТБ «К.О.Д.» (rat 2,6%, shr 12,45%) і комедійний на Новому «Будиночок на щастя 3» (rat 2,48%, shr 12,84%). Закриває п’ятірку фільм на Новому каналі «Година пік» (rat 2,37%, shr 13,77%).

До десятки програм тижня потрапили фільми «На межі майбутнього» (Новий), «Підлітки-мутанти. Черепашки-ніндзя» (ТЕТ) і «Меркурій у небезпеці» («2+2»), а також проєкти СТБ: «Черговий лікар» і «МастерШеф 15».

Лідери за жіночою аудиторією

«МастерШеф 15» на СТБ та кінопоказ на «2+2». Як дивилися телеканали 26 травня — 1 червня - Фото 6

Проєкти СТБ незмінно очолюють провідні програми за жіночою аудиторією. Так, до першої п’ятірки увійшли «К.О.Д.» (rat 3,93%, shr 15,25%), «Слід» (rat 3,41%, shr 19,92%), «МастерШеф 15» (rat 3,4%, shr 17,05%), «Супермама» (rat 3,05%, shr 14,56%) і «Сліпа» (rat 2,84%, shr 13,09%).

До десятки також потрапили проєкти СТБ: «Один за всіх», «Таємниці ДНК» і серіал «Черговий лікар», а також фільми «Карате кід» (Новий) і «Термінатор 2. Судний день» («2+2»).

Лідери серед молоді

«МастерШеф 15» на СТБ та кінопоказ на «2+2». Як дивилися телеканали 26 травня — 1 червня - Фото 7

Серіали СТБ очолили рейтинг за молодою аудиторією: «Черговий лікар» (rat 3,48%, shr 20,99%), «К.О.Д.» (rat 2,82%, shr 17,42%) і «Агенти справедливості» (rat 2,71%, shr 21,64%). Заривають п’ятірку також серіали: «Будиночок на щастя 3» на Новому (rat 2,12%, shr 10,77%) і ще один від СТБ «Слід» (rat 2,61%, shr 20,03%).

До провідної десятки потрапили проєкти «Супермама» і «МастерШеф 15» на СТБ, серіал «Дільничний з ДВРЗ» на ICTV2 і кінопоказ: «Підлітки-мутанти. Черепашки-ніндзя» на ТЕТ і «Термінатор 2. Судний день» на «2+2».

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Джерело матеріала
loader
loader