Ювілейний «МастерШеф», повернення «Одного за всіх» і понад десять серіальних премʼєр. Як дивилися телеканали у березні
«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.
Загальний телеперегляд
Звітного місяця відбулося сезонне зниження телеперегляду: у проміжку з 09:00 до 24:00 — на 5% (до 12,0%), в офпраймі (06:00—18:00) — на 6%, у праймі (18:00—24:00) — на 4%. Водночас знову спостерігалося зростання tvr% у ранкові години (07:00—09:00). Загальний «малюнок» телеперегляду протягом дня залишався стабільним: найбільше дивилися в години прайму, менше — в офпраймі. У пікові години телеперегляд сягав 27%.
Показники медіагруп і каналів
Позиції медіагруп незмінні: Starlight Media утримує перше місце з часткою 25,80% (зростання на 7% проти лютого); другу сходинку посідає група «1+1 media» з часткою 16,81% (зменшення на 4%); трійку закриває Inter Media Group із часткою 7,10% (зменшення на 4%).
Частку медіагруп вказано без урахування марафону «Єдині новини»
Трійка каналів-лідерів теж без змін. На першому місці СТБ з часткою 8,00% (зростання 4% проти попереднього місяця). На другому — Новий канал (7,27%; зростання 12%). Третя сходинка — за ICTV2 (6,35%; зростання 10%). Четверта позиція — за каналом «2+2» з часткою 4,34% (зростання 6%). Далі — ТЕТ із часткою 3,83% (зменшення на 2%). На шостому місці перебуває «1+1 Україна» з часткою 3,62% (зменшення на 7%). Сьоме місце посідає канал НТН (3,43%; зменшення 7%). Восьму сходинку утримує канал «Бігуді» з часткою 2,29% (зменшення на 8%), девʼяте місце — у «Плюс плюс» із часткою 1,25% (зменшення на 10%). Остання сходинка провідної десятки — за каналом «Оце» з часткою 1,13% (зростання на 18%).
Профіль провідних каналів
У березні телеканал СТБ збільшив частку за жіночою аудиторією старше 18 років і чоловічою старше 35 років. За жіночою аудиторією мовник залишається першим серед українських каналів.
Частка Нового каналу зросла за більшістю аудиторій, окрім чоловіків віком 18—34. Мовник знову лідирує за цільовою аудиторією телеглядачів молодше 40 років.
ICTV2 мав зростання частки за аудиторією віком 35+ років. Канал лідирує за чоловічою аудиторією.
Частка «2+2» збільшилася за чоловічою аудиторією, але зменшилася за жінками віком до 34 років.
Показники ТЕТ також зросли за чоловіками до 54 років, а ще — за дівчатами 4—17 років, однак знизилася частка за жінками віком 35+ і чоловіками 55+.
У перегляді «1+1 Україна» основне зниження частки відбулося за чоловіками 35—54 років і жінками 18—54 років, а зростання — за чоловіками віком 18—34.
Частка НТН зменшилася за більшістю аудиторій.
Марафон «Єдині новини»
У березні сукупна частка каналів, які транслюють телемарафон «Єдині новини», зросла проти попереднього місяця: за широкою аудиторією віком 18+, у містах 50 тис.+ — на 11% (до 6,70%), за комерційною аудиторією 18—54, 50 тис.+ — на 9%, склавши 3,63%.
Тенденція споживання марафону зберігається: новини привертають увагу значної частини аудиторії, котра дивиться телебачення зранку, через що показник частки у цій частині дня доволі високий. Однак найбільше глядачі дивляться «Єдині новини» ввечері — у праймі з піком о 20:00.
Головні телепрем’єри місяця
У березні мовники презентували чимало серіальних новинок, цілковито нові шоу та продовження вже відомих та улюблених глядачами проєктів. За кількістю премʼєрного контенту лідирували канали Starlight Media.
Серіали
Звітного місяця телеканал СТБ мав одразу три серіальні прем’єри. Так, мовник показав 24-серійну медичну мелодраму «Лікарка Ковальчук» із рейтингом 1,59% та часткою 5,96% (показники всього сезону). Також новинкою для глядача стала восьмисерійна гостросюжетна мелодрама «Тілоохоронець» (rat 2,15%; shr 8,21%). Останнього дня місяця в ефірі стартував детектив «Слідча» (rat 2,03%; shr 8,09%).
31 березня Новий канал розпочав показ шостого сезону комедійного серіалу «Будиночок на щастя» (rat 2,53%; shr 11,83%).
ICTV2 своєю чергою представив глядачам новим сезоном детективу «Розтин покаже» (rat 2,55%; shr 9,66%). Також мовник мав старт комедійного роуд-муві «АТП Перевізники» з показниками rat 2,32%; shr 8,96%.
На «1+1 Україна» відбувся показ 24-серійного детективу «Ключі від правди» — рейтинг 1,00%; частка 3,85%. Також мовник розпочав цикл детективів під назвою «Жіноча логіка»: першими вийшли детективні історії «Таємниці кросвордів» (rat 0,20%; shr 1,62%).
В ефірі ТЕТ вийшов третій сезон комедійної історії «Ромео і Джульєтта з Черкас» (rat 0,99%; shr 4,34%).
НТН розпочав показ нового сезону детективного проєкту «Речдок. Велика справа» (rat 0,68%; shr 2,63%).
Водночас деякі мовники показали прем’єри іноземних серіалів. Так, на «2+2» відбувся показ восьмисерійної італійської драми «Нуль-нуль-нуль» (rat 0,51%; shr 2,78%) й американського кримінального серіалу «Ель Чапо» (rat 0,64%; shr 3,25%).
Канал «Бігуді» розпочав трансляцію чергового турецького серіалу — романтичної комедії «Скрізь тільки ти» (rat 0,58%; shr 2,84%), а «К2» запустив американський комедійно-драматичний проєкт «Чому жінки вбивають» (rat 0,03%; shr 0,13%).
Шоу та програми
Прем’єра березня — пʼятнадцятий сезон кулінарного проєкту «МастерШеф» на СТБ, який мав старт в ефірі з показниками rat 3,55%; shr 13,59%. Ще одна прем’єра — новий сезон реаліті «Супермама» (rat 1,85%; shr 8,24%). Крім того, СТБ повернув в ефір гостросоціальне шоу «Один за всіх» (rat 2,34%; shr 8,09%), а також показав пілот проєкту «Чоловік на week» (rat 1,74%; shr 5,71%).
Новий канал випустив чотири нові проєкти та продовження шоу. У традиційній лінійці мовника о 20:00 виходили: щопонеділка — гумористичний проєкт «VIP Тернопіль» (rat 1,52%; shr 5,70%); щовівторка — «єПитання-4» (rat 1,78%; shr 7,04%); щосереди — шоу «Вік на вік» (rat 1,86%; shr 7,15%); щочетверга — премʼєрне «Місто і село» (rat 1,33%; shr 4,85%). Ще однією новинкою стало реаліті «Мамо, ваш вихід!» у слоті 18:00 (rat 1,97%; shr 10,87%).
Канал «1+1 Україна» у березні презентував шоу-вікторину «Колесо фортуни» (rat 1,30%; shr 6,32%).
ТЕТ розпочав показ нового сезону проєкту «Я люблю Україну», ведучою якого стала Дар’я Петрожицька (rat 1,84%; shr 6,72%).
Ранкове шоу каналу ICTV2 «Ранок у великому місті» наприкінці березня почало паралельно виходити й в ефірі каналу «Оце» — з рейтингом 0,02% та часткою 0,45%.
«К1» продовжує розвивати напрямок тревел-проєктів. На каналі вийшло два нових шоу: «Пригоди з Яною Метьолкіною» (rat 0,10%; shr 0,74%) та «Світ_огляд з Машею Себовою» (rat 0,12%; shr 0,58%). Також в ефірі стартував новий сезон вже відомого проєкту «Камон» (rat 0,29%; shr 1,24%).
Телепрем’єри кіно
На Новому каналі у березні вийшло одразу девʼять повнометражних новинок. Так, мовник показав комедію «Операція “Казино”» (rat 1,50%; shr 9,16%), трагікомедію «Банші Інішерина» (rat 0,46%; shr 7,14%); бойовики «Швидка» (rat 1,54%; shr 6,20%) та «Хороший, поганий коп» (rat 1,75%; shr 8,20%), фентезі «Магічні двері» (rat 1,55%; shr 6,37%), а також жахастик «Свіжина» (rat 1,20%; shr 10,02%). Серед мультфільмів були стрічки «Бургерна Боба в кіно» (rat 0,04%; shr 0,81%), «Скубі-Ду: новий всесвіт» (rat 0,97%; shr 9,42%) та «Незвичайний світ» (rat 1,67%; shr 9,13%).
ICTV2 звітного місяця показав дві комедії; американську «Друзі по відпустці» (rat 1,32%; shr 5,60%) та українську «Уроки толерантності» (rat 0,96%; shr 4,30%).
На «2+2» вийшов передостанній фільм франшизи «Місія неможлива» — «Місія неможлива: Розплата. Частина перша» (rat 1,20%; shr 4,91%).
В ефірі «1+1 Україна» відбулася телепремʼєра біографічної драми «Ґолда» (rat 0,18%; shr 2,04%).
Провідні програми місяця
Проєкт «МастерШеф-15» очолив перелік найрейтинговішого контенту березня за комерційною аудиторією 18—54, 50 тис.+ (rat 4,06%; shr 14,35%). Наступні три місця посіли фільми на Новому каналі: «Мумія» (rat 3,17%; shr 12,13%), «Мумія: Гробниця імператора драконів» (rat 3,12%; shr 12,49%), «Смертельні перегони» (rat 3,12%; shr 11,25%). Закрив пʼятірку проєктів місця детективний серіал каналу ICTV2 «Розтин покаже 4» (rat 3,12%; shr 11,08%).
До провідної десятки увійшли «Сліпа» на СТБ та «Будиночок на щастя 5» на Новому каналі; фільми «Мумія повертається» й «Аладін» в ефірі того ж мовника, а також проєкт «Один за всіх» на СТБ.
Провідні програми. Чоловіча аудиторія
Перелік найпопулярнішого контенту за чоловічою аудиторією очолив фільм «Мумія» на Новому каналі (rat 3,6%; shr 14,3%). Друге та третє місця посіли серіальні новинки від ICTV2: «АТП Перевізники» (rat 3,43%; shr 13,14%) та «Розтин покаже 4» (rat 3,34%; shr 12,45%). Четверта сходинка — за проєктом СТБ «МастерШеф-15» (rat 3,14%; shr 13,11%). Закрив пʼятірку екшен «Хмарочос» на ICTV2.
До провідної десятки увійшов гумористичний проєкт Dizel Show на ICTV2, а також кінопоказ: «Джек Річер: Не відступай» на «2+2», «Відьмина гора», «Незвідане» та «Мумія. Гробниця імператора драконів» на Новому каналі.
Провідні програми. Жіноча аудиторія
Перші чотири позиції найрейтинговіших програм березня за жіночою аудиторією посіли проєкти СТБ: шоу «МастерШеф-15» із рейтингом 5,05% та часткою 16,97%; «Один за всіх» (rat 3,89%; shr 12,73%) та «Супермама» (rat 3,83%; shr 13,97%), а також серіал «Сліпа» (rat 3,81%; shr 13,92%). Закрив пʼятірку фільм «Смертельні перегони» на Новому каналі (rat 3,69%; shr 12,62%).
До десятки увійшли серіали «Тілоохоронець» і «Слід» на СТБ, «Будиночок на щастя 5» на Новому каналі, а також ще два фільми від Нового каналу: «Аладін» і «Мумія. Гробниця імператора драконів».
Провідні програми. Молодь
Перелік найбільш популярного контенту місяця за аудиторією віком 18—35 років очолили «МастерШеф-15» (rat 4,26%; shr 17,46%) та «Сліпа» на СТБ (rat 3,42%; shr 16,12%). Наступні дві позиції — за кінопоказом на Новому каналі: «Аладін» (rat 3,29%; shr 15,22%) та «Смертельні перегони» (rat 3,03%; shr 14,48%). Закрив пʼятірку комедійний серіал Нового каналу «Будиночок на щастя 5» (rat 2,97%; shr 19,44%).
До десятки ж увійшли реаліті «Супермама» та два серіали («Черговий лікар» і «Тілоохоронець») на СТБ, детектив «Розтин покаже 4» на ICTV2, а ще — фентезі-фільм «Джек — убивця велетнів» на Новому каналі.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
