Абоненти Lifecell скаржаться на "підступ" при поповненні рахунку: гроші йдуть на вітер
Абоненти Lifecell скаржаться на "підступ" при поповненні рахунку: гроші йдуть на вітер

Абоненти Lifecell скаржаться на "підступ" при поповненні рахунку: гроші йдуть на вітер

Абоненти Lifecell скаржаться на "каверзи" при поповненні рахунку напередодні закінчення місячного тарифу. Про це свідчить інформація на офіційній facebook-сторінці мобільного оператора.

Один з абонентів заявив, що після поповнення рахунку помічав зникнення грошей.

Смартфон. Фото: скрін youtube

"Самий злодійський оператор серед решти постійно краде гроші при поповненні номера", - поскаржився українець.

Чоловік роз'яснив, що замість списання коштів та підключення пакета послуг на місяць оператор чомусь бере одноденну плату. Це набагато менш вигідно, тож витрати на зв'язок необґрунтовано збільшуються.

"Придумує різні причини, щоб перевести клієнтів на одноденну оплату, щоб спалити гроші клієнтів при поповненні, якщо поповнюєте телефон за один день до закінчення місячного тарифу", – пояснив абонент.

Скарга на Lifecell. Фото: скрін facebook.com/lifecellua

Інший абонент підтвердив слова українця та навіть довів, що після поповнення рахунку надходить інформація про зняття коштів за денний пакет послуг.

Списання коштів. Фото: скрін facebook.com/lifecellua

Фахівці Lifecell поспішили пояснити, що саме в цій ситуації абонент отримав оповіщення автоматично, через нюанси розсилки СМС.

Скарга на Lifecell. Фото: скрін facebook.com/lifecellua

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, Lifecell покращив мережу на випадок блекауту: абоненти сміються - і у звичайний день нічого не працює.

Джерело матеріала
loader