Вотсап відклав запуск реклами в ЄС до 2026 року
Вотсап відклав запуск реклами в ЄС до 2026 року

Вотсап відклав запуск реклами в ЄС до 2026 року

Причиною такого рішення є правила конфіденційності в ЄС й занепокоєння регуляторів щодо використання персональних даних для таргетування реклами.

У вотсапі не запускатимуть рекламу для користувачів у Європейському Союзі принаймні до 2026 року через європейські правила конфіденційності та занепокоєння регуляторів щодо використання персональних даних для таргетування. Про це пише Politico з посиланням на Ірландську комісію із захисту даних (DPC).

За даними Meta, для показу реклами використовуватимуть дані про місто, мову та взаємодію з додатком. Якщо акаунт прив’язаний до Центру акаунтів Meta, месенджер також може використати рекламні налаштування та інформацію з інших облікових записів.

Європейські регулятори побоюються, що така передача даних між платформами порушує стандарти ЄС, тому DPC розпочав консультації з месенджером і колегами з інших країн Євросоюзу. 

Нагадаємо, нещодавно компанія Meta анонсувала впровадження реклами у вотсапі, який з'явиться у вкладці «Оновлення», де користувачі переглядають канали та статуси. У месенджері будуть рекламні оголошення, що допоможуть знаходити нові канали та взаємодіяти з ними в месенджері, а також промоканали для просування рекламодавцями власного контенту. 

Оновлення з'являтимуться протягом наступних кількох місяців, окрім ЄС.

Фото: Pexels

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги за темою
Євросоюз
Джерело матеріала
loader
loader