Виробник Labubu втратив 4 мільярди доларів за два дні
Виробник Labubu втратив 4 мільярди доларів за два дні

Виробник Labubu втратив 4 мільярди доларів за два дні

"Сліпі коробки" розкритикували

Зокрема, у статті розкритикували формат продажу так званих blind boxes – "сліпих коробок", вміст яких покупець не бачить заздалегідь, повідомляє South China Morning Post, інформує 24 Канал.

Щоб зібрати повну колекцію або знайти рідкісний екземпляр, фанати змушені купувати десятки коробок. При цьомк, як зазнаило видання, шанс знайти унікальну іграшку менше ніж 2%.

У Женьмінь жибао цю модель назвали "бізнес-пасткою", яка стимулює надмірне споживання, особливо серед неповнолітніх, через їхню уразливість і відсутність самоконтролю.

Акції компанії обвалились

Хоча Pop Mart прямо не згадувався в тексті, ринок відреагував миттєво. Так, акції компанії впали на 9%, а разом з ними і ринкова вартість.

Важливо. Попри критику, ринкова капіталізація Pop Mart все ще перевищує 41 мільярд доларів – більше, ніж у Sanrio, Hasbro та Mattel разом узятих. Ба більше, компанія продовжує активно зростати, лише у першому кварталі 2025 року її доходи в Китаї зросли на 100%, а на міжнародних ринках – на вражаючі 480%. Найвідоміший продукт Pop Mart – ляльки Labubu, які вже підкорили не лише Азію, а й Близький Схід.

Теги за темою
Китай
Джерело матеріала
loader
loader