/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F62651fc9045f95c1ba25d4e9876058ac.jpg)
Stellantis розглядає можливість продажу Maserati: хто може стати покупцем та що приваблює?
Деякі члени ради директорів Stellantis пропонують продати Maserati через збитковість бренду. Консалтингова компанія McKinsey, яку Stellantis найняла у квітні, вивчає можливість продажу. Проте сам автовиробник заперечує ці чутки, заявляючи, що Maserati не виставлений на продаж.У 2024 році продажі Maserati впали більш ніж удвічі — до 11 300 авто, а збитки склали 260 мільйонів євро. Аналітики вважають, що скорочення брендів у портфелі Stellantis може покращити прибутковість компанії. Однак у самій компанії немає єдиної думки: частина керівництва вірить у потенціал Maserati як єдиного справжнього люксового бренду в групі.Один із варіантів відродження Maserati — спільна розробка моделей з Alfa Romeo. Якщо ж Stellantis вирішить продати бренд, найімовірнішими покупцями можуть стати китайські автовиробники, які зацікавлені в престижному імені, незважаючи на падіння його репутації через такі моделі, як Ghibli.Новий власник може спробувати підняти Maserati на ще вищий рівень, зробивши його конкурентом таким брендам, як Ferrari або Lamborghini. Питання залишається відкритим: чи варто Stellantis утримувати Maserati чи краще позбутися проблемного активу?Останні роки показали, що Maserati потребує серйозних змін у стратегії. Без нових моделей у розробці та падаючими продажами бренд ризикує стати тягарем для Stellantis. Водночас його історична спадщина та потенціал для відродження залишаються цінними активами, які можуть знайти нового власника.

