Клієнтка ПриватБанку втратила 85 тис. грн — що сталось
Клієнтка ПриватБанку втратила 85 тис. грн — що сталось

Клієнтка ПриватБанку втратила 85 тис. грн — що сталось

Клієнтка держфінустанови "ПриватБанк" втратила 85 тис. грн через шахрайську транзакцію з іншої країни. У банку пояснили, що кошти можна повернути, сформувавши запити на оскарження операцій в міжнародній платіжній системі.

Про це йдеться на сторінці ПриватБанку у Facebook.

Як сталося шахрайське списання коштів у ПриватБанку

В одному з повідомлень громадянка розповіла про втрату коштів з рахунку ПриватБанку через шахраїв. Транзакція відбулася з іншої країни без попереднього повідомлення.

"У моєї мами сьогодні шахраї зняли з карти 85 тис. грн! Транзакція, типу, з іншої країни... Чому не виникло питань і не було повідомлено клієнта про дивне зняття великої суми з іншої країни?" — йдеться у повідомленні.

Які є варіанти для повернення грошей клієнтів ПриватБанку 

Представник ПриватБанку відреагував на звернення, зазначивши, що шахрайське списання в інтернеті можливе за умови володіння даними картки. Це може бути СVV код, термін дії, номер картки. Доступ до такої інформації шахраї могли отримати як з необережності самого клієнта через ненадійні сайти, так і через те, що вони діють більш витонченими методами.

Для того, щоб повернути кошти, клієнт може звернутися до підтримки банку для формування запиту на оскарження операцій в міжнародній платіжній системі. 

Так, якщо при вказаному платежі не було введено 3D-secure пароль (тобто не надійшло СМС-повідомлення на номер телефону), шанси оскаржити відповідну операцію і повернути кошти розцінюються як високі. 

"Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ суворо регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів", — додали у банку.

2414111.jpg (172 KB)

Джерело матеріала
loader
loader