Вебпортал ПФУ: як авторизуватися за допомогою електронного підпису
Вебпортал ПФУ: як авторизуватися за допомогою електронного підпису

Вебпортал ПФУ: як авторизуватися за допомогою електронного підпису

Вебпортал ПФУ: як авторизуватися за допомогою електронного підпису

Для цього потрібно слідувати певній інструкції.

Українці можуть подати заяву на призначення пенсії чи дізнатися розмір майбутньої виплати не виходячи з дому. Для цього їм достатньо скористатися вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду України та авторизуватися на ньому. Це можна зробити за допомогою кваліфікаційного електронного підпису.  

В Головному управлінні Пенсійного фонду України в Донецькій області розповіли, як це зробити.

Для авторизації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису необхідно:

  • увійти на сторінку вебпорталу е-послуг ПФУ portal.pfu.gov.ua;
  • обрати варіант входу до системи «За КЕП»;
  • обрати АЦСК, де отримано кваліфікований електронний підпис;
  • обрати файл ключа та ввести пароль;
  • натиснути «Увійти».

Авторизація в особистому кабінеті за допомогою КЕП дає можливість:

  • переглянути дані про заробітну плату та страховий стаж;
  •  отримати електронні довідки про страховий стаж, заробітну плату (форми ОК-5 та ОК-7), розмір пенсії тощо;
  • переглянути відомості електронної пенсійної справи;
  • подати запит на підготовку паперових документів;
  • перевірити відомості в електронній трудовій книжці;
  • переглянути історію своїх звернень до ПФУ тощо.

Нагадаємо, як авторизуватися на вебпорталі ПФУ за допомогою «Дія.Підпис».

Джерело матеріала
loader