Суспільне оголосило мистецький конкурс на виробництво анімаційних пісень для дітей
Суспільне оголосило мистецький конкурс на виробництво анімаційних пісень для дітей

Суспільне оголосило мистецький конкурс на виробництво анімаційних пісень для дітей

Заявки на участь у конкурсі на виробництво музичних анімаційних відео для дітей віком 2–5 років приймаються до 7 липня 2025 року.

Як повідомляє корпоративний сайт Суспільного, головним завданням мистецького конкурсу є пошук та залучення творчих команд для створення яскравих, змістовних пісень для малечі, що навчають, надихають і розважають.

Проєкт створюється для медіаактиву «Бробакс» (ютуб-канал, OTT-платформа) для формування стійкого інтересу до пізнання, творчості та доброзичливої взаємодії серед дітей віком 2–5 років і наповнення платформ Суспільного якісним дитячим контентом.

«Ми спостерігаємо стабільне зростання інтересу до музичного відеоконтенту для дітей, особливо на платформах на кшталт Ютубу. До прикладу, на початок 2025 року дитяча пісня Baby Shark має понад 14 мільярдів переглядів. Ми також ставимо перед собою мету розширювати формати контенту для наймолодших глядачів. Тому запускаємо новий мистецький конкурс та відкриті до співпраці з українськими продакшенами — разом ми можемо створити яскравий, змістовний і якісний контент українською мовою для дітей», — сказала шеф-редакторка дитячого контенту Людмила Король

Для участі в мистецькому конкурсі кандидати повинні в період з 16 червня 2025 року по 07 липня 2025 року (до 23:59 за київським часом) заповнити форму.

Детальніше про умови та вимоги мистецького конкурсу читайте за посиланням.

Якщо виникли запитання щодо умов проведення конкурсу, то надсилайте їх за адресою kids.teens@suspilne.media.

Фото: Суспільне

 

 

Читайте також
Суспільне оголосило мистецький конкурс на виробництво документальних фільмів у копродукції
Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
Долучитись
Джерело матеріала
loader
loader