Від продажів до рекрутингу: як NetHunt CRM адаптується під реальні бізнес-потреби
У багатьох компаніях CRM досі залишається інструментом «суто для продажів» — місцем, де менеджери ведуть угоди й фіксують комунікацію з клієнтами.
Але сучасна CRM — це про значно більше.
Компанія «Хаскі» переконалась: якщо об’єднати в єдиній системі продажі, маркетинг, супровід і рекрутинг — бізнес починає працювати як єдиний злагоджений механізм і досягає результатів значно швидше.
Що ж дало команді «Хаскі» впровадження Net.
Hunt CRM? 100% заявок почали фіксуватися в системі, пришвидшилась обробка лідів і кандидатів, процеси пошуку та підбору персоналу закриваються швидше, 50 000 автоматизованих дій виконуються щомісяця, а це означає, що все менше процесів ведуться вручну в таблицях.
Хто такі «Хаскі» «Хаскі» — українська компанія з аутсорсингу робочого персоналу, яка з 2008 року допомагає логістичним і виробничим підприємствам ефективно працювати в умовах пікових навантажень.
Клієнти компанії — великі склади, логістичні центри та виробничі підприємства.
«Хаскі» забезпечують їх перевіреним і навченим персоналом.
Компанія дотримується принципів прозорості та професійної етики.
Усі працівники проходять навчання, регулярну атестацію та працюють за чіткими стандартами.
Основна цінність «Хаскі» — команда.
Саме тому компанія інвестує в розвиток персоналу та стандартизацію процесів задля підтримання найвищого рівня послуг на ринку аутстафінгу.
Виклик: Чому «Хаскі» шукали CRM для бізнесу «Хаскі» залучають великих клієнтів, а паралельно шукають і координують персонал для цих об’єктів.
Це два світи: B2B-продажі з довгими циклами продажу і B2C-рекрутинг, де швидкість вирішальна.
До впровадження Net.
Hunt CRM ці процеси існували паралельно.
Заявки оброблялись вручну, частина губилась, дані зберігались у різних таблицях.
Кожен відділ бачив лише свою частину картини — і не мав змоги оцінити повну ефективність залучення чи шляху клієнта.
Компанія шукала CRM, яка б давала відповіді на критично важливі запитання: Як побудувати наскрізну воронку від першого дотику до післяпродажного супроводу? Як не губити заявки кандидатів та обробляти їх максимально швидко? Як збільшити вихід співробітників на обʼєкти та мінімізувати «зриви»? Як отримати глибоку аналітику, щоб розуміти, що працює в кожному з напрямків, та відстежувати ефективність каналів, швидкість реакції та причини відмов на кожному етапі? У компанії є принцип: де можна відмовитися від таблиць і ручної роботи, треба це зробити.
Завдання, розсилки, зміна статусів, нагадування, сповіщення — все це мало працювати автоматично.
Як змінились процеси після впровадження Net.
Hunt CRM «Хаскі» обрали Net.
Hunt CRM — українське рішення, яке стало основою їхнього бізнесу, тим самим інструментом і «мостом», що з’єднав продажі, рекрутинг та інші відділи.
«Не всі CRM-системи дозволяють робити подібне, але Net.
Hunt CRM, як конструктор, дозволяє збирати й налаштовувати папки, воронки, сутності з полями.
Це дуже корисно в нашому випадку — для роботи кількох відділів одночасно в одній системі», — Анна Стеблян, керівниця відділу маркетингу в «Хаскі».
Наскрізна воронка: керування довгими циклами та поверненням клієнтів Як не втратити клієнта, коли угода може тривати до восьми місяців? Саме такий цикл продажів часто трапляється в «Хаскі» через складні юридичні процедури та сезонність.
Дуже важливо вчасно та систематично нагадувати про себе — із цим допомагає Net.
Hunt CRM.
«Хаскі» побудували наскрізну канбан-воронку в Net.
Hunt CRM із понад 20 етапами.
Вона повністю віддзеркалює процес та охоплює весь клієнтський цикл — від першого дотику з потенційним клієнтом до виходу працівників на об’єкт.
Хоча воронка спільна, кожен відділ бачить лише свої етапи та угоди та працює у своїх логіках.
Якщо раніше частину процесу треба було контролювати вручну, то зараз CRM дозволяє менеджерам: встановлювати автоматичні нагадування та завдання, щоб підтримувати контакт і не втратити клієнта під час тривалого очікування; переводити угоду далі по воронці для післяпродажного супроводу, де клієнт стає «активним» чи «сплячим».
Як зазначила Анна Стеблян, керівниця відділу маркетингу «Хаскі»: «Ми відстежуємо абсолютно всі дії — джерело ліда, його шлях по воронці, швидкість реакції.
Це база для ремаркетингу, ретаргетингу та навіть контенту в блозі.
І все — в одному місці».
Із Net.
Hunt також простіше повертати й активувати «сплячих« клієнтів».
Якщо клієнт не замовляє послуг певний період, CRM автоматично запускає персоналізовану серію листів із пропозицією відновити співпрацю.
А якщо відповіді немає, система автоматично ставить задачу відповідальному менеджеру з нагадуванням зателефонувати.
І, звичайно, після підписання договору з клієнтом, CRM автоматично формує запит на команду рекрутингу, безшовно передаючи всі необхідні дані для підбору персоналу, без додаткових дзвінків та обговорень.
Автоматизація рекрутингу й аутстафу У масовому підборі персоналу швидкість вирішує все, адже кандидати часто шукають роботу на вчора.
Саме тому «Хаскі» автоматизували рекрутинговий процес від А до Я із Net.
Hunt CRM.
Щойно менеджери з продажу укладають договір із клієнтом, CRM автоматично «перемикає фокус» на рекрутинг.
Система створює задачу на підбір персоналу, прив’язує її до конкретного об’єкта, визначає відповідального рекрутера.
Не потрібні ручні інструкції чи дзвінки між відділами, як це відбувалось раніше.
Далі процес має такий вигляд: Усі заявки від кандидатів — із сайту, чатботів, соцмереж, Work.
ua чи телефонії — фіксуються в CRM автоматично, навіть якщо дзвінок пропущено.
Заявки потрапляють у воронку, а система призначає відповідального менеджера.
Щоб ніхто не пропустив нової можливості, сповіщення про нові заявки дублюються в Telegram-канал.
У CRM фіксується вся історія дій: дата створення заявки, зміна етапів, час першого контакту, нотатки менеджерів тощо.
Одна з найефективніших автоматизацій — інтеграція з TurboSMS.
Коли кандидат готовий вийти на першу зміну, система автоматично надсилає йому SMS-нагадування.
Це просте повідомлення зменшило кількість «зривів» — випадків, коли кандидати зникали перед стартом.
У картці кандидата усе: від першого повідомлення до нотаток менеджера.
Це допомагає рекрутерам «Хаскі» працювати швидко.
З Net.
Hunt CRM рекрутинг став простішим, швидшим і людянішим.
Ваш шлях до CRM.
З чого почати Впровадження CRM може здатися складним процесом, але почати варто з пілотного проєкту.
Це дозволить швидко оцінити переваги системи, навчити команду та закласти міцний фундамент для повної автоматизації всіх процесів бізнесу.
Ось як: Визначте найболючішу точку — процес, який найбільше гальмує роботу чи призводить до втрат.
Налаштуйте автоматичний збір даних.
Інтегруйте CRM з усіма джерелами запитів (сайт, пошта, месенджери).
Це гарантує, що жоден лід не буде пропущено.
Одночасно впровадьте базові сповіщення та автоматичний розподіл лідів між менеджерами.
Створіть базову воронку з етапами, полями, відповідальними.
Навчіть команду та збирайте фідбек.
Готовність адаптувати систему на основі реальних потреб користувачів є ключовою.
Виміряйте перші результати.
Проаналізуйте зміни через кілька тижнів: чи став процес простішим, швидшим, ефективнішим.
Навіть невеликі позитивні зміни стануть потужною мотивацією для подальшого масштабування CRM на весь ваш бізнес.
Хочете спробувати Net.
Hunt CRM для своєї команди? Залиште заявку на безплатне демо.

