/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fc19bc63f786b3f1f644562700035201f.jpg)
Штучний інтелект суттєво трансформує інтернет-рекламу
Штучний інтелект струшує рекламний бізнес і «нервує» інвесторів, заявив CNBC один з лідерів галузі.
«Я думаю, що цей прорив у сфері штучного інтелекту... дратує інвесторів у кожній галузі та повністю руйнує наш бізнес», – Марк Рід, генеральний директор британської рекламної групи WPP, який зараз залишається на посаді.розповіла у вівторок Карен Цо з CNBC.
Ринок реклами перебуває під загрозою через нові генеративні інструменти штучного інтелекту, які можна використовувати для швидкої матеріалізації контенту. За останні кілька років спостерігається зростання популярності низки генераторів зображень на основі штучного інтелекту, включаючи DALL-E від OpenAI, Veo від Google та Midjourney.
У своєму першому інтерв’ю після оголошення про відставку з посади керівника WPP, Рід сказав, що штучний інтелект «повністю революціонізує наш бізнес».
«Штучний інтелект зробить усі світові знання доступними для всіх за надзвичайно низькою ціною», – сказав він на Лондонському тижні технологій. «Найкращий юрист, найкращий психолог, найкращий рентгенолог, найкращий бухгалтер і, власне, найкращі рекламні креативники та маркетологи часто будуть штучним інтелектом, керованими штучним інтелектом».
Рід сказав, що 50 000 співробітників WPP зараз використовують WPP Open, власну маркетингову платформу компанії на базі штучного інтелекту.
«Це, я думаю, моя спадщина з усіх боків», – додав він.
Структурний тиск на креативні аспекти рекламного бізнесу стимулює консолідацію галузі, також зазначив Рід, додавши, що компаніям потрібно буде «прийняти» те, як штучний інтелект впливатиме на все: від створення брифів та медіапланів до оптимізації кампаній.
Звіт Forrester, опублікований у червні минулого року, показав, що понад 60% рекламних агентств США вже використовують генеративний штучний інтелект, а ще 31% заявили, що вивчають варіанти використання цієї технології.
«Величезна трансформація»
Рід не єдиний, хто дотримується такої думки. Реклама переживає «величезну трансформацію» через руйнівний вплив штучного інтелекту, зазначає французький рекламний гігант Publicis Groupe.Про це генеральний директор Моріс Леві заявив CNBC на конференції Viva Tech у Парижі.
Він зазначив, що інструменти для створення зображень та відео на основі штучного інтелекту значно пришвидшують виробництво контенту, а автоматизовані системи обміну повідомленнями тепер можуть досягати «персоналізації в масштабах, як ніколи раніше».
