Чому Getmancar відмовився від каршерингу і запустив класичний прокат авто у Румунії та Німеччині — розпитали у СЕО компанії
Український сервіс каршерингу Getmancar запускає прокат у Німеччині та Румунії за системою звичайного прокату авто.
Користувачі можуть орендувати авто для проїзду по всьому Європейському Союзу.
AIN поспілкувався з СЕО компанії Тарасом Гетманським про те, чому обрали такий формат і які плани Getmancar на найближчий рік.
Як працює каршеринг у нових країнах?
У Німеччині та Румунії компанія працює за схемою класичного прокату автомобілів.
Це означає, що користувачі можуть їздити на орендованих авто по всьому Європейському Союзу.
У Німеччині сервіс працює в трьох містах: Берлін, Франкфурт-на-Майні та Мюнхен. Вартість оренди авто починається від $28,55 за добу.
У Румунії сервіс працює у Бухаресті, Констанці, Брашові, Бакеу та Сібіу. Орендувати авто можна від $35,10 за добу.
Чому Getmancar вирішив перейти від каршерингу до моделі класичного прокату саме в цих країнах?
Тарас Гетманський розповідає, у такий спосіб, зокрема хотіли оптимізувати операційні витрати. Вільний каршерінг — модель, за якою компанія працює в Україна — найдорожча операційна модель в оренді авто.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F43%2F22ef22e07a872381bf3f69ea2bfdf274.png)
«У цих країнах ми вибрали стратегію малих кроків. Малі кроки досягаються через порівняння доходу та витрат. Для швидкого прискорення і заходження з малими бюджетами потрібно виводити результати в найшвидше досягнення прибутку і найменший збиток», — пояснює СЕО компанії.
Водночас Гетманський додає, у Румунії згодом планують переформатовувати у каршерінг. Спочатку компанія хоче протестувати ринок, потім — масштабуватися.
Чи планується запуск сервісу в інших країнах ЄС?
«Ми розглядаємо багато ринків – не тільки ЄС, але й ринки Азії. Також ми зацікавлені в запуску каршерінгу по франшизі в інших містах України», — говорить СЕО Getmancar.
Шукають франчайзі в Одесі, Хмельницькому, Вінниці, Черкасах, Полтаві та Івано-Франківську.
Фото: Getmancar
Компанія відбирає партнерів за трьома критеріями: фінанси (капітал), ділові якості (досвід в управлінні) та цінності.
Зі свого боку Getmancar допомагає налаштувати технічні рішення, включно з платіжними системами, вибудувати бізнес-процеси та навчити компанду.
Які стратегічні партнери допомагають Getmancar у виході на нові ринки?
Над франшизною моделлю компанія працює вже 2 роки. Зазвичай є 2 категорії партнерів — ті, які вже є на ринку і мають певну модель і ті, хто починає з самого початку і може бути взагалі не повʼязаним з прокатом.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F43%2F22ef22e07a872381bf3f69ea2bfdf274.png)
«У Румунії партнер має досвід з парком, працюючу модель, ми просто доповнюємо. Німецький досвід — партнери з автомобільним досвідом, які десятиліттями працюють на ринку купівлі-продажу авто, мають потужності автосалонів. Їм цікава наша модель», — розповідає Гетманський.
Партнери, зазвичай, можуть виконувати від 50% до 90% всієї роботи — від фінансування до обслуговування. Модель визначають залежно від конкурентного середовища, можливостей Getmancar та можливостей партнера у тій чи іншій країні.
Читайте також: Український сервіс каршерингу Getmancar запускає франшизу у Львові
