Комісія "Ощадбанку" за обслуговування неактивного рахунку: як уникнути списання грошей
Комісія "Ощадбанку" за обслуговування неактивного рахунку: як уникнути списання грошей

Комісія "Ощадбанку" за обслуговування неактивного рахунку: як уникнути списання грошей

Комісія "Ощадбанку" за обслуговування неактивного рахунку: як уникнути списання грошей

Відповідно до тарифної політики банку, фінустанова може списати до 100 грн комісії за обслуговування неактивного рахунку.

У держбанку "Ощадбанк" розказали, за певних умов з рахунку клієнта можливе списання комісії навіть при відсутність будь-яких фінансових операцій за рахунком. Відповідно до тарифної політики, банк має право стягувати 100 грн, а якщо коштів недостатньо, то залишок на рахунку за "обслуговування неактивних рахунків". Про це нагадали на сторінці банку у Facebook.

Приводом до такого повідомлення банку стало звернення клієнта: "Прийшло повідомлення про зняття коштів за неактивний рахунок. Я не розумію, який ще неактивний рахунок в мене є? За додатком в мене один рахунок карти. Бот не працює. Можна дізнатись, що це за списання", — йдеться у зверненні.

Представник банку пояснили, що згідно з внутрішніми правилами, встановлено комісію за обслуговування неактивного карткового рахунку.

За тарифами банку, передбачається стягнення 100 грн в місяць у випадку, якщо за картковим рахунком протягом 12 місяців не здійснювались активні операції. А якщо на рахунку немає повної суми для погашення, банк спише тільки залишок, однак в "мінус" рахунок не піде. 

"Для уникнення подібних списань ми рекомендуємо хоча б раз в рік провести будь-яку активну операцію по карті", — пояснили у фінустанові.

Також у банку порадили для предметної перевірки інформації за картою звертатися до контакт-центру за номером телефону: 0800210800. Оператор здійснить перевірку, чи дійсно було відповідне списання.

Джерело матеріала
loader