Поясніть, звідки долари: українцям почали задавати питання у банку
Поясніть, звідки долари: українцям почали задавати питання у банку

Поясніть, звідки долари: українцям почали задавати питання у банку

Навіть при спробі обміну невеликої суми, наприклад, $100, співробітники можуть запросити паспортні дані, номер телефону та пояснення походження іноземної валюти. Про ситуацію розповіла клієнтка банку у своєму TikTok.

Одна із клієнток розповіла, що при обміні $100 у касі у неї попросили:

  • паспорт;
  • контактний номер;
  • інформацію про те, звідки вона має долари.

На касі банку, фото Сomments.ua

У банку пояснили такі дії необхідністю дотримання вимог фінансового моніторингу. Подібні заходи спрямовані на збір статистики та відстеження походження готівки в рамках чинного законодавства.

Як відреагували клієнти

Жінка емоційно відреагувала на ситуацію, зазначивши, що, як і багато українців, працює неофіційно та отримує оплату у валюті. Не бажаючи надавати особисту інформацію, вона відмовилася від операції та скористалася послугами приватного обмінного пункту.

ПриватБанк, скрін з YouTube

Інцидент викликав жваву дискусію у соцмережах. Деякі користувачі підтримали політику банку, посилаючись на важливість контролю фінансових потоків. Інші, навпаки, визнали такі заходи надмірною бюрократією, особливо щодо рядових клієнтів.

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader