/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fd41c5769edd2c96e7fc5dc11bcf0db56.jpg)
Чи цікавить вас автоспорт у епоху стрімінг-платформ?
Компанія Ram оголосила про повернення до NASCAR у наступному сезоні, сподіваючись залучити більшу аудиторію. Генеральний директор бренду Тім Куніскіс зазначив, що, хоча інвестиції в автоспорт зазвичай мають низьку окупність, він вірить у потенціал зростання популярності NASCAR.Однак перегляд автоспорту стає все складнішим через розподіл прав між різними платформами. Наприклад, трансляції NASCAR Cup Series доступні на Amazon Prime, Fox Sports, TNT Sports та NBC, а за Xfinity Series відповідає The CW. Для перегляду Pikes Peak International Hill Climb потрібен RACER Network, а 24 Hours of Le Mans – Max або MotorTrend TV у США.Така ситуація ускладнює доступ до перегонів для нових глядачів і може гальмувати розвиток автоспорту. Незважаючи на це, фанати мають багато можливостей для перегляду, включаючи два гучні заходи цього місяця – NASCAR та Pikes Peak International Hill Climb 22 червня.Сучасний ринок спортивних трансляцій потребує більш зручних рішень для глядачів, особливо з урахуванням зростаючої конкуренції між стрімінговими сервісами. Це може стати ключовим фактором для залучення нової аудиторії до автоспорту.
