Новий електрокросовер BMW iX3 сам вмикатиме поворотники замість водіїв
Новий електрокросовер BMW iX3 сам вмикатиме поворотники замість водіїв

Новий електрокросовер BMW iX3 сам вмикатиме поворотники замість водіїв

Новий електрокросовер BMW iX3 буде сам вмикати поворотники, коли водій захоче перешикуватися. Про це пише журналіст The Verge Тім Стівенс, який протестував майбутній автомобіль компанії.

«Так, нарешті, BMW створило рішення, яке покликане зруйнувати найпоширеніший стереотип про своїх водіїв: що вони ніколи не вмикають поворотники перед зміною смуги», — йдеться в статті.

BMW iX3 стане першим авто, побудованим на новій платформі Neue Klasse. Повідомляється, що воно включає вдосконалену систему допомоги водієві, яка не контролює, а підтримує та допомагає.

У центрі системи безпеки iX3 — чип Qualcomm Snapdragon Ride (він значно потужніший за будь-що, що раніше встановлювалося в авто компанії). До нього додається більш просунутий набір сенсорів, що дає кращу «картину світу» навколо автомобіля.

Одним із ключових сенсорів — система моніторингу водія, яка здатна визначати, куди він дивиться та чи уважний за кермом.

Якщо їхати з увімкненою системою допомоги на шосе, iX3 може сам керуватиме й змінюватиме смуги руху. Новизна в тому, що це авто самостійно вмикає поворотник, коли водій бере в руки кермо перед зміною смуги.

Якщо ж водій спробує змінити смугу вручну, не перевіривши сліпу зону, система утримання чинитиме опір і намагатиметься залишити в поточному положенні. Але якщо подивитися в дзеркало перед маневром, авто не чинитиме опору — бо водій «довів» свою уважність.

Що відомо про iX3

Запас ходу — до 650 км, швидка зарядка до 400 кВт дозволяє отримати близько 320 км пробігу за 10 хвилин. Крім Qualcomm Snapdragon Ride, електрокросовер має й інший «мозок» — Heart of Joy. Цей процесор об’єднує роботу всіх систем стійкості, розподілу тяги й управління моторами.

Джерело матеріала
loader