/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F36fc3ffae5af40fcabcd5ec3dff0cf3a.jpg)
Китайський седан не лише обігнав Taycan, а й залишив позаду гіперкар на Нюрбургринзі
Xiaomi, яка раніше була відома своїми смартфонами, тепер робить кроки у світі високошвидкісних автомобілів. Їх електромобіль SU7 Ultra офіційно встановив рекорд для серійних електрокарів на легендарній трасі Нюрбургринг. Хоча цей результат на 18 секунд повільніший за попередній прототип, він все одно виявився кращим за конкурентів.За кермом рекордного автомобіля була серійна версія з трековим пакетом. Вона розвиває швидкість до 345 км/год і оснащена потрійною електромоторною установкою потужністю 1,527 к.с. Це дозволяє розганятися від 0 до 100 км/год за 1.89 секунди.Цікаво, що повна потужність SU7 Ultra доступна не відразу. Стандартний режим обмежує вихід до 888 к.с., а для розблокування повної потужності потрібно активувати спеціальний режим. При цьому система фіксує час кола, щоб перевірити, чи водій справді впорається з додатковою потужністю.Незважаючи на характеристики, що конкурують з гіперкарами, Xiaomi SU7 Ultra має відносно доступну ціну. В Китаї він коштує приблизно $73,600, що значно дешевше за Porsche Taycan Turbo GT з його ціною від $278,000.Компанія опублікувала відео рекордного кола, яке також з’явилося на офіційних ресурсах Нюрбургрингу. Це свідчить про серйозні наміри Xiaomi у світі високопродуктивних автомобілів. З урахуванням технічних характеристик і агресивної цінової політики, китайський виробник може стати серйозним гравцем на ринку електромобілів високого класу.

