Genesis робить ставку на гібриди
Genesis робить ставку на гібриди

Genesis робить ставку на гібриди

Південнокорейський преміумбренд Genesis має намір розширити асортимент моделей із гібридною силовою установкою. Про це та інші плани компанії у своєму інтерв’ю розповів Манфред Харрер, один із топменеджер компанії.

Молодий, але дуже амбітний бренд Genesis постійно розширює свої горизонти. Досягши успіху на терені створення преміальних моделей, бренд має намір запропонувати своїм покупцям не тільки комфортабельні, а й швидкі автомобілі. Це завдання стоїть перед новим суббренд Magma. Ще одним важливим напрямком у розвитку компанії стане нова лінійка гібридних моделей, на які у компанії покладають великі надії.

Genesis робить ставку на гібриди - Фото 1

Манфред Харрер, голова підрозділу Genesis із розробки спортивних авто, розповів, що нові гібридні системи знаходяться в активній стадії розробки. Інженери компанії працюють як над традиційними гібридами, так і над електромобілями зі збільшеним запасом ходу (EREV).

«Робота йде повним ходом, але про дату виходу на ринок говорити поки рано, – коментує Харрер. Ми активно працюємо у цьому напрямі. І це справді передова технологія. Вона ідеально вписується у преміальний підхід бренду до розкоші та є наступним кроком в електрифікації нашої продукції».
Очікується, що першою моделлю Genesis зі збільшеним запасом ходу стане спеціальна версія GV70, розроблена для Північної Америки.

Genesis робить ставку на гібриди - Фото 2

«Перевага EREV полягає в поєднанні характеристик водіння електромобіля – миттєвого високого крутного моменту і простору в салоні – з великим запасом ходу, – продовжує Харрер. – Це свого роду сучасний гібрид: ви можете використовувати його як електромобіль кожен день, але, якщо вам потрібно здійснити тривалу поїздку, скажімо, з Сан-Франциско до Лас-Вегаса, і ви не хочете ретельно планувати свій маршрут навколо зарядних станцій для електромобілів, він забезпечує безперебійне водіння з ДВС, що виробляє для вас електро.

«У списку переваг EREV є не лише великий запас ходу. Він також забезпечує достатню потужність для буксирування, що залишається нерозв’язаною проблемою для електромобілів».

Окрім нових силових агрегатів, Genesis також працює над платформою для електромобілів наступного покоління, яка обіцяє збільшити запас ходу. Ця нова платформа також підтримуватиме опції EREV і включатиме «новий тип системи векторизації крутного моменту», яка обіцяє «забезпечити маневровість на будь-якій швидкості».

Genesis робить ставку на гібриди - Фото 3

Ми обмежені вагою батарей в електромобіля, – сказав Харрер. – Однак, ми можемо змінити розподіл ваги, оптимізувавши розміщення різних компонентів та відрегулювавши баланс систем. Наприклад, можна використовувати різні типи шин спереду та ззаду для покращення зчеплення. Іншим способом може бути зміна налаштувань приводу. Наприклад, встановлення більш потужних електродвигунів із приводом на задні колеса».

Харер також підтвердив, що першою моделлю з емблемою Magma стане GV60. Щодо флагманського G90, він натякнув на швидке оновлення, включаючи ширший спектр варіантів трансмісії.

Genesis робить ставку на гібриди - Фото 4

«Тепер ми працюємо над удосконаленням G90 за допомогою нових технологій, включаючи цифрові можливості та покращення якості їзди, – сказав Харрер. – Ми також з нетерпінням чекаємо на нові варіації трансмісії, які йдуть у тандемі з нашими зусиллями щодо оптимізації всієї нашої лінійки двигунів, що охоплює електрифіковані та гібридні варіанти».

Джерело матеріала
loader
loader