/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F45%2F40dee38b0ba116fc6f2cff4a4d23da1d.png)
Замість знижки зняли повну оплату. Абоненти "Київстару" обурилися новій проблемі
Оператор вже пояснив ситуацію
Абоненти "Київстару" скаржаться на неоднозначну ситуацію зі знижкою на тариф та оплатою його. Адже у декого списує усю суму без врахування соціальної пропозиції.
Про це розповіла жінка у мережі під дописом "Київстару". За її словами, мобільний оператор тривалий час намагався вмовити жінку почати користуватись саме Київстаром.
"Ви пропонуєте перехід на новий тариф. Пропонуєте довго, бо я вже не дуже ваш клієнт і з останнього красномовного випадку тариф не поповнюю. Ви пропонуєте знижку на півріччя. Я на неї погоджусь, замовляю через додаток і ви пропонуєте оплатити тариф", — пише жінка.
Однак після оплати, за її словами, з рахунку знялись кошти за старим тарифом, тобто повна сума. Хоча з оператором користувачка домовлялась на знижку. При цьому служба підтримки не змогла нормально пояснити ситуацію та щось вдіяти. Тому абонент подала заявку для вирішення проблеми, однак вже пройшов тиждень і нічого не відбулось.
Натомість оператор вже відповів, пояснивши ситуацію, а також можливість її вирішення.
"Якщо поповнити рахунок до зміни тарифу, може списатись за старий тариф. Саме тому, при подачі заявки в додатку, ми вказуємо, що поповнити рахунок потрібно саме після отримання смс про зміну тарифу", — йдеться у повідомленні.
Пізніше жінка додала, що оплачений тариф так і не підключився, оператор порадив перезавантажити телефон.
Нагадаємо, нещодавно "Київстар" розізлив та розсмішив українців грою в "ностальгію". Йому показали, за чим насправді сумують.

