YouTube послабив політику модерації, — The New York Times
Після повернення Дональда Трампа до Білого дому YouTube переглянув свою політику модерації, дозволяючи залишати більше контенту, який раніше видалявся через порушення правил. Про це пише The New York Times.
Повідомляється, що YouTube більше не видаляє відео з образами, фейками про вакцини та вибори, якщо вони становлять суспільний інтерес — наприклад, стосуються політики, культури чи соціальних питань. Ця зміна відбулася без офіційного оголошення, але її включили до навчальних матеріалів для модераторів ще у грудні 2024 року.
Відтепер у відео дозволяють більше так званого образливого контенту — не 25%, а до половини всього ролика. Це можуть бути засідання місцевої влади, передвиборчі мітинги, політичні дебати, обговорення раси, гендеру.
Нові винятки можуть бути вигідні політичним блогерам і коментаторам, які створюють довгі відео з поєднанням новин, думок і сумнівних заяв.
Як пише The New York Times, це особливо актуально, коли YouTube став одним із головних майданчиків для подкастів. Така політика також допомагає платформі уникати критики від політиків і активістів, які розчаровувалися через цензуру контенту про походження Covid, вибори президента США 2020 року чи справи сина Джо Байдена — Хантера.
Критики вважають, що послаблення модерації сприятиме поширенню дезінформації та мови ненависті.
Наприклад, торік на платформі X ширився фейк про реєстрацію нелегальних мігрантів на вибори, який переглянули понад 74 мільйони разів перед видаленням.
Meta також припинила перевірку фактів у Facebook та Instagram, а платформа X переклала відповідальність за контроль контенту на користувачів.
За перший квартал 2025 року YouTube видалив понад 192 тисячі відео з хейтом і образами — це на 22% більше, ніж торік.
Речниця компанії Ніколь Белл заявила, що YouTube регулярно оновлює інструкції для модераторів, щоб враховувати актуальні суспільні теми.
«Визнаючи, що визначення "суспільного інтересу" постійно змінюється, ми оновлюємо наші рекомендації щодо цих винятків, щоб відобразити нові типи дискусій, які ми бачимо на платформі сьогодні», — йдеться у заяві Белл.
Нагадаємо, щоу ютубі анонсували рекламний формат під назвою Peak Points. Він використовуватиме штучний інтелект Gemini для визначення найбільш емоційно насичених або залучених моментів у відео, після яких платформа додаватиме рекламу.
Фото: Pixabay
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.

