/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fdb6381efdaeea5e64df66dfb126393ee.jpg)
Розробники "Соніка" розповіли, як витоки шкодять іграм
Насамперед це заважає видавцям влаштувати сюрприз гравцям, а іноді навіть призводить до вирізання контенту, каже Такаші Ізука.
За кілька днів до Summer Game Fest у мережу злили кадри Sonic Racing: CrossWorlds, на яких засвітилися ще неанонсовані герої, включно з персонажами з Minecraft і новою трасою в стилі гри. Трохи пізніше Sega офіційно представила кросовер із Hatsune Miku, Like a Dragon і Persona, але ефект несподіванки на той момент уже випарувався.
Керівник Sonic Team Такаші Ідзука прокоментував ситуацію в розмові з VGC. За його словами, під кожну презентацію розробляється чіткий план: як здивувати, коли показати і що розповісти. І кожен злив руйнує цю структуру, причому не тільки емоційно, а й юридично.
Ідзука зазначив, що витоки можуть знищити цілі ліцензійні угоди:
"Якщо хтось завчасно зливає інформацію про партнерство, угода може просто зірватися, і проєкту доведеться вирізати контент".
Він додав, що розуміє інтерес фанатів, але просить подумати про наслідки: за сюрпризами стоять сотні годин планування, і все це можна угробити одним постом.
