/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F6e267662da45568cee861faba7707207.jpg)
Ця компактна позашляхівка мала таємне минуле під іншим ім’ям
Сучасні автомобілі потребують великих інвестицій у розробку, тому виробники часто об’єднуються для спільних проектів. Так з’явилися Toyota 86 та Subaru BRZ, а також маловідома Mazda AZ-Offroad — фактично, Suzuki Jimny під іншим брендом.Jimny випускається з 1970 року, але з 1998 по 2013 рік Suzuki виготовляла його спеціально для Mazda на японському ринку. Ця версія отримала назву AZ-Offroad і відповідала стандартам kei-автомобілів.На відміну від міжнародної версії Jimny з 1.3-літровим двигуном, AZ-Offroad оснащувався 660-кубовим турбованим трициліндровим мотором потужністю 64 к.с. — максимально дозволеною для ke-кара. Також автомобіль мав вужчі арки коліс і коротші бампери, щоб відповідати японським нормам.Назва AZ-Offroad походить від суббренду Mazda — Autozam, створеного у 1989 році для продажу компактних автомобілів на основі технологій Suzuki. Найвідомішою моделлю лінійки став AZ-1 з дверима-«крилами чайки», але Autozam також продавала модифіковані версії власних моделей Mazda, наприклад, AZ-3 на базі MX-3.До 1998 року Mazda почала закривати Autozam, але AZ-Offroad продовжував випускатися аж до 2014 року, отримавши рестайлінг у 2008 році. Сьогодні ці автомобілі можна знайти навіть у Північній Америці — імпортери іноді привозять екземпляри з пробігом близько 70 000 миль.Хоча AZ-Offroad не такий культовий, як AZ-1, він залишається цікавим прикладом співпраці Mazda та Suzuki. Для шанувальників незвичайних японських автомобілів це чудова можливість придбати Jimny під рідкісним брендом.

