/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F1c26fda72e2b4b66139a84473d59b7e0.jpg)
Поява боргу після оплати: "Нафтогаз" назвав причини проблем у платіжках
Іноді споживачі стикаються з проблемними рахунками за газ, де відображається заборгованість вже після оплати послуг. Що може стати причиною неточностей у платіжках, роз'яснили в газопостачальній компанії "Нафтогаз".
Неточності в платіжці можуть стати наслідком внутрішньої помилки оператора ГРМ або постачальника послуг, але найчастіше причини інші й пов'язані безпосередньо з діями самого споживача.
Так, у компанії "Нафтогаз" наголошують, що ризик виникнення заборгованості обумовлений трьома основними чинниками.
Імовірні труднощі можуть виникнути у випадках:
- якщо вказано некоректні платіжні реквізити;
- при нерегулярній передачі показників лічильника;
- при несплаті за газ до 25 числа поточного місяця.
Щоб уникнути проблемних ситуацій із нарахуваннями, важливо уважно перевіряти ключові деталі у рахунках за комунальні послуги, а також своєчасно передавати показники лічильника.
Також трапляються випадки, коли споживачі помилково платять кошти за газ. На такий випадок у "Нафтогазі" розроблено спеціальний алгоритм для повернення неправильно зарахованих сум.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, замість двох платіжок – три: українцям виставляють подвійні рахунки за доставку газу.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, прострочена платіжка залишить без засобів для існування: комунальним боржникам посилили санкції – відберуть усе до копійки.

