Смертельна аварія Tesla знову викликала сумніви щодо безпілотних систем на основі камер
Смертельна аварія Tesla знову викликала сумніви щодо безпілотних систем на основі камер

Смертельна аварія Tesla знову викликала сумніви щодо безпілотних систем на основі камер

У листопаді 2023 року в Аризоні сталася трагедія: 71-річна жінка, яка зупинилася на шосе, щоб допомогти іншим водіям, потрапила під удар Tesla. За даними, автомобіль перебував у режимі Full Self-Driving (FSD). Це єдиний випадок за рік, коли система могла стати причиною загибелі пішохода.Записи з камери Tesla показують, що дорогу засліплювало сонячне світло. Хоча інші автомобілі вже знижували швидкість, а свідки намагалися попередити водіїв, Tesla проігнорувала небезпеку. Водій, Карл Сток, заявив, що не встиг зреагувати через швидкість подій.Ця аварія висвітлює головну слабкість візуальних автономних систем: вони, як і люди, можуть не бачити дороги через сонячні блики, туман або дим. На відміну від них, радари та лідари можуть виявляти перешкоди навіть у складних умовах. Проте навіть такі технології не є ідеальними — компанія Cruise, яка використовувала радари, також стикалася з аваріями.Tesla готується до масштабного запуску Robotaxi в Остіні, але подібні інциденти ставлять під сумнів готовність технології. Навіть нещодавно Tesla з FSD на борту без причини з’їхала з дороги та врізалася в дерево. Якщо компанія хоче, щоб автономні автомобілі стали масовими, подібних ситуацій не повинно ставатися.Компанія наполягає, що її системи безпечніші за звичайних водіїв, але незалежних доказів цього немає. Питання залишається відкритим: який шлях до автономності найбезпечніший не лише в майбутньому, але й зараз?Останні події показують, що навіть найсучасніші технології потребують доопрацювань. Поки що доведеться чекати, чи зможе Tesla вирішити ці проблеми до запуску Robotaxi у великих масштабах.

Джерело матеріала
loader