/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F65%2F9d7261ecc0321154cac469eb67392dce.jpg)
Олег Попенко: щороку з киян викачували десятки мільйонів лише на одній послузі!
На думку експерта одна з обов’язкових комунальних послуг - обслуговування димоходів та вентиляційних каналів - фактично ніколи не надавалася. У багатьох будинках цю послугу лише "оформлювали" - фіктивно підписували акти, а кошти виводили через підконтрольні фірми.
Такі фірми пов’язують з Кличком та Пантелеєвим: ТО ОДС (ТОВ транспортне підприємство Укравтосервіс), диспечерська (ТОВ сучасні диспечерські системи) обслуговування диспечерських систем (ТОВ НЬЮ СІСТЕМС), приймання телефонних дзвінків (ТОВ ЮГ-ЦЕНТР) платіжна система (ТОВ ГЕРЦ), ТОВ ДВК (ТОВ ЗАУБЕР).
Олег Попенко вважає, що посадовці з КМДА цієї весни поспішили встигнути "протендерити" послуги. Однак на заваді цьому став наказ Міністерства енергетики щодо обслуговування димо-вентиляційних каналів, з новими вимогами до сервісних компаній та з упровадженням електронної звітності.
Після призначення нових голів районів, у КМДА зрозуміли, що корупційна схема з обслуговування димових та вентиляційних каналів може зникнути. Втративши контроль над тендерами, київські монополісти звернулися до АМКУ, і їх прокурорська команда одразу взялася «відновлювати» тендерний "контроль" — в інтересах Кличка та «комунальників».
Ситуація з монополізацією ринку показова: фактично лише Оболонська комунальна керуюча компанія самостійно виконує послуги, маючи сертифікований персонал, атестований Держпрацею, у решті послуги надають підконтрольні фірми.
Проте питання не лише в грошах, адже обслуговування димових та вентиляційних каналів — критично важлива послуга, що має забезпечувати безпечне використання газу в побуті. Ігнорування технічного обслуговування ДВК, на відміну від умовного підмітання вулиці, становить пряму загрозу безпеці мешканців. Більше того, її неналежне надання може стати підставою для відключення будинку від газопостачання.

