Електромобілі Hyundai у небезпеці: китайські бренди націлились на ринок Південної Кореї
Компанії BYD, Zeekr та Deepal націлилися на ринок Південної Кореї, щоб потіснити Hyundai. У країні вже почалося формування мережі продажів. Наприклад, BYD має намір до кінця 2025 року наростити кількість шоу-румів до 30 і поставити сусідам десять тисяч машин.На даний момент BYD постачає на експорт менше десяти відсотків випущених машин, але автогігант готується до експансії та інвестує у судна-автовози. У Південній Кореї концерн Hyundai (разом з Kia) займає 75% ринку, тому прихід китайців ударить по головному автовиробнику країни.Цікаво, що продаж електромобілів у Південній Кореї знизився на 3,9% у 2024 році, проте попит на Tesla злетів у 6,5 рази. Початкова мета BYD, Zeekr та Deepal – перемогти американського виробника електромобілів. Вибір Південної Кореї як пріоритетний експортний ринок пояснюється і географічною близькістю, і жорсткими митами з боку Євросоюзу та США.Прихід BYD змусить похвилюватися корейських автовиробників, адже в Японії від початку поставок до перемоги над Toyota в сегменті електромобілів минуло всього 2,5 роки. Внутрішній ринок Китаю перегрітий “ціновими війнами”, і місцеві автогіганти шукають вигідніші точки розвитку бізнесу.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, суббренд BYD представив розкішний електричний седан.

