Електронний підпис: як з ним авторизуватися на вебпорталі ПФУ
Електронний підпис: як з ним авторизуватися на вебпорталі ПФУ

Електронний підпис: як з ним авторизуватися на вебпорталі ПФУ

Електронний підпис: як з ним авторизуватися на вебпорталі ПФУ

Так можна отримати доступ до багатьох послуг.

Щоб скористатися послугами Пенсійного фонду України, українцям не обов’язково відвідувати установу особисто. Достатньо зайти на вебпортал електронних послуг. У Головному управлінні ПФУ в Донецькій області розповіли, як пройти авторизацію за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

Для цього потрібно:

  • увійти на сторінку вебпорталу е-послуг ПФУ;
  • обрати варіант входу до системи «За КЕП»;
  • обрати АЦСК, де отримано кваліфікований електронний підпис;
  • обрати файл ключа та ввести пароль;
  • натиснути «Увійти».

 Авторизація в особистому кабінеті за допомогою КЕП дає можливість:

  • переглянути дані про заробітну плату та страховий стаж;
  • отримати електронні довідки про страховий стаж, заробітну плату (форми ОК-5 та ОК-7), розмір пенсії тощо;
  • переглянути відомості електронної пенсійної справи;
  • подати запит на підготовку паперових документів;
  • перевірити відомості в електронній трудовій книжці;
  • переглянути історію своїх звернень до ПФУ тощо.

Нагадаємо,як авторизуватися на порталі ПФУ за допомогою «Дія.Підпис».

Джерело матеріала
loader
loader