Ми протестували останню Hyundai i20 N — гарячий хетчбек, який ви шкодуватимете, що не придбали
Ми протестували останню Hyundai i20 N — гарячий хетчбек, який ви шкодуватимете, що не придбали

Ми протестували останню Hyundai i20 N — гарячий хетчбек, який ви шкодуватимете, що не придбали

Невеликі гарячі хетчбеки мають особливу привабливість. Доступні за ціною, маневрені та несподівано потужні, вони часто приносять більше задоволення, ніж автомобілі вдвічі більші та дорожчі. Такі моделі, як Ford Fiesta ST та Renault Clio третього покоління, стали іконами цього сегменту. Тепер до них приєднався Hyundai i20 N, який в Австралії практично не має прямих конкурентів.Ford більше не продає Fiesta ST, а Renault припинив виробництво версії RS поточної Clio, тому i20 N залишається без серйозних аналогів у своєму класі. Його основним конкурентом можна вважати лише іншу модель Hyundai – i30 N.Хоча i30 N більший і потужніший, він поділяє з i20 N схожий підхід до поєднання продуктивності та характеру за розумну ціну. Якщо оцінювати за критерієм “задоволення на долар”, i20 N є одним із найкращих пропозицій на ринку.Hyundai продає i20 N вже кілька років, але для 2025 року модель оновили. Зміни невеликі, але цей корейський хетчбек залишається дуже привабливим варіантом.Найпомітніші зовнішні відмінності – нова решітка радіатора з іншим малюнком та матово-чорним покриттям, яку доповнюють темні емблеми. Також з’явилися оновлені 18-дюймові диски, а в салоні додали підтримку сервісів Bluelink, бездротові оновлення та LED підсвітку.Технічна частина залишилася незмінною. i20 N все ще оснащений 1.6-літровим турбованим двигуном потужністю 201 к.с., який може тимчасово видавати до 304 Нм крутного моменту в режимі overboost. Хоча ці показники поступаються більшому i30 N з його 276 к.с., на дорозі менша модель відчувається майже так само яскраво.За ціною i20 N важко перевершити. В Австралії він стартує від AU$35,500 (~$22,400), тоді як i30 N з механічною коробкою коштує від AU$50,000 (~$31,600). На жаль для американських покупців, ця модель ніколи не надходила і не надійде на їхній ринок через слабкий попит на компактні авто.Салон: Функціональний, Але Без ОсобливостейІнтер’єр i20 N відображає його доступну цінову категорію. М’які матеріали тут рідкість, переважає пластик. Проте компоновка продумана, а технічне оснащення на високому рівні.В стандарт входить 10.25-дюймовий мультимедійний екран та аналогічний цифровий приладовий щиток. Інтерфейс зручний, але вже трохи застарів на тлі сучасних китайських аналогів.Сидіння оббиті тканиною, кермо має зручний розмір та кнопки для швидкого вибору режимів. Задній простір незважаючи на компактність достатній для комфорту.Неймовірні Враження За Кермомi20 N продовжує вражати своєю динамікою. За свої гроші він пропонує неперевершений драйв, який важко знайти навіть у більш дорогих моделей.1.6-літровий двигун потребує високих обертів для розкриття потенціалу – нижче 4,000 об/хв він відчувається слабким. Але після цієї позначки відчувається справжній приріст потужності, схожий на роботу VTEC у Honda.На прямій автомобіль розганяється до 100 км/год за 7 секунд, але справжня стихія i20 N – це звивисті дороги. В комплектації йдуть спеціальні шини Pirelli P Zero та механічний диференціал, що забезпечує відмінну керованість.Серед налаштувань доступні три режими для двигуна, керма, вихлопної системи та інших систем. Витрата пального становить близько 7.1 л/100 км.Останній Шанс2025 рік, ймовірно, стане останнім для i20 N. Виробництво для Європи вже припинено, і Австралія залишається одним з небагатьох ринків, де ця модель ще доступна. Майбутні компактні гарячі хетчбеки Hyundai, якщо вони з’являться, швидше за все будуть електричними.Незважаючи на деякі недоліки, i20 N залишається видатним водійським автомобілем. Він швидкий, азартний і пропонує відмінне співвідношення ціни та якості. Ця модель безсумнівно залишиться в історії як один із найяскравіших представників свого класу.

Джерело матеріала
loader