/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F40e73aba4cdd747c379b31686f5d71b5.jpg)
Найкраща серія BMW 5 мала зовсім інший дизайн спочатку
Історія дизайну BMW — це мішанина ікон стилю та сумнівних рішень, і лінійка 5-Series ілюструє це якнайкраще. Вона була витонченою, незвичною, а іноді навіть схожою на творіння, створене в темряві. Хоча смаки у всіх різні, деякі покоління виглядали більш вдало, ніж інші.Наприклад, модель E60 ери Кріса Бенгла та, можливо, E65, отримували чимало критики за свій вигляд. З іншого боку, E39 заслужено вважається улюбленцем фанатів. Її збалансовані пропорції та стримана елегантність зробили цю модель вершиною дизайнерської спадщини BMW. Проте вона могла виглядати зовсім інакше.E39 була розроблена Джоджі Нагашімою у 1992 році, але ранні ескізи показують, наскільки концепція змінилася перед запуском у виробництво. Один із найперших начерків, білий седан 1989 року, має мало спільного з тим E39, який ми знаємо сьогодні.Насправді, він набагато більше схожий на оригінальний E31 8-Series (про який ми ще поговоримо), що цілком логічно, враховуючи дебют 8-Series того ж року на Франкфуртському автосалоні. Дехто навіть вважає, що це був седан-варіант E31 у всіх деталях.Зовсім інша зовнішністьЯк і серійна модель, цей седан мав відносно невеликі решітки радіатора, але вони були трохи ширшими, ніж у підсумковому E39. Японський дизайнер також створив незвичайні фари з закругленими зовнішніми краями та різкими внутрішніми кутами. У нижній частині бампера розмістили трикутні покажчики повороту, що додало автомобілю нестандартного вигляду.Бокові та задні частини також суттєво відрізнялися від відомого нам E39. Різкі лінії простягалися від передньої до задньої частини, а B-стовпчики були дуже тонкими. Ззаду трикутні ліхтарі поєднувала товста червона світловідбивна смуга, що нагадувало швидше концепт-кар, ніж бізнес-седан.Усі ці елементи дизайну яскраво відображають стиль BMW кінця 80-х та початку 90-х, який можна побачити у серійних моделях, таких як E36 та E38, а також у експериментальних концептах на кшталт Z1 Coupe та E1.Другий ранній ескіз Нагашіми також був опублікований. Невідомо, коли саме він був створений, але він набагато ближчий до фінального дизайну. Фари та хромовані решітки радіатора схожі на серійну версію. Також можна побачити основу переднього бампера E39 та характерну чорну пластикову вставку.Дизайн купе E31 8-SeriesУ рамках цієї дизайнерської археології Домагой Дукец, нинішній керівник дизайну Rolls-Royce, нещодавно показав ескізи 1984 року. Вони демонструють п’ять різних варіантів оригінального люксового купе. Більшість з них виглядають краще, ніж сучасні моделі BMW. Кожен пропонував унікальне бачення гранд-турера, що робить нинішні масивні решітки та незграбні пропорції ще більш розчаровуючими.

