Запрацював новий безбар’єрний наземний перехід через Хрещатик
Запрацював новий безбар’єрний наземний перехід через Хрещатик

Запрацював новий безбар’єрний наземний перехід через Хрещатик

У столиці завершили облаштування нового регульованого пішохідного переходу, що дублює підземний перехід через вулицю Хрещатик. Відтепер кияни та гості міста можуть перетинати одну з центральних вулиць, скориставшись наземним переходом, розташованим праворуч від вулиці Прорізної, біля станції метро «Хрещатик». Про це повідомляє «Главком» із посиланням на Департамент транспортної інфраструктури КМДА.

У центрі Києва облаштували новий наземний регульований пішохідний перехід на перехресті Хрещатика і Прорізної
У центрі Києва облаштували новий наземний регульований пішохідний перехід на перехресті Хрещатика і Прорізної
фото: Київська міська державна адміністрація

Роботи з облаштування об’єкту виконали фахівці КП «Центр організації дорожнього руху» спільно з КП ШЕУ Шевченківського району. У ході робіт було повністю замінено застаріле обладнання, включаючи контролер, транспортні та пішохідні світлофори. Для зручності пішоходів встановили нові сенсорні кнопки виклику зеленого сигналу, обладнані звуковим супроводом.

Світлофорний об’єкт працює в сучасному адаптивному режимі
Світлофорний об’єкт працює в сучасному адаптивному режимі
фото: Київська міська державна адміністрація

Особливу увагу приділили створенню безбар’єрного простору. Для цього на переході понизили бортовий камінь, нанесли необхідну розмітку та встановили тактильну плитку, що значно полегшить пересування людей з інвалідністю, осіб літнього віку, батьків з дитячими візочками та інших маломобільних груп населення.

У міжпікові години виклик зеленого сигналу для пішоходів здійснюється за допомогою сенсорних кнопок
У міжпікові години виклик зеленого сигналу для пішоходів здійснюється за допомогою сенсорних кнопок
фото: Київська міська державна адміністрація

Світлофорний об’єкт працює в сучасному адаптивному режимі. Встановлені на всіх напрямках детектори транспорту дозволяють оптимізувати час роботи світлофорів та зменшити непотрібні затримки руху. У міжпікові години виклик зеленого сигналу для пішоходів здійснюється за допомогою сенсорних кнопок. 

Він зауважив, що попри те, що Хрещатик – головна вулиця столиці – на всю вулицю є лише один наземний пішохідний перехід, а на Майдані та Бессарабській площі пішоходи досі змушені користуватись підземними переходами. Які, за словами Ткаченка, часто є темними, брудними, небезпечними і абсолютно не облаштованими ні для маломобільних людей, ні літніх людей, ні навіть для мам з візками. 

Джерело матеріала
loader
loader