/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F5bb35ddacaa7b82ec7dd3a031e94aded.jpg)
Власники Cybertruck не отримали обіцяну функцію Autosteer від Tesla
Серед автовиробників, які обіцяють неможливе та продають непрацюючі функції, Tesla займає перше місце. Для власників Cybertruck система активного утримання у смузі мала б бути стандартною за такої ціни, але її немає — і не буде щонайменше рік, якщо взагалі з’явиться.Під час презентації Cybertruck компанія оголосила, що моделі Foundation Series отримають Supervised Full Self-Driving (FSD) без додаткової плати. Чудово? Не зовсім. Протягом року ця функція була майже марною. Коли Tesla почала продавати звичайні версії, покупцям довелося вибирати: або заплатити $8000 за FSD, або обмежитися базовим Autopilot. Але є нюанс: у Cybertruck Autopilot не включає Autosteer — систему автоматичного керування в межах смуги.«Безкоштовний» тест FSD — хитрий спосіб продати більшеTesla оголосила про річний безкоштовний доступ до Supervised Full-Self Driving, що здається вигідною пропозицією. Проте не все так просто. Компанія підтвердила, що Autosteer для Cybertruck працюватиме виключно у складі FSD. Тобто власники, які не придбали повний пакет, не отримають жодної версії Autosteer.Як зазначають експерти, Tesla, ймовірно, розраховує, що річний тестовий період переконає клієнтів оформити платну підписку на FSD, дозволивши їм оцінити переваги перед стандартним Autopilot.Для тих, хто не бажає оплачувати FSD, залишається лише електричний пікап з адаптивним круїз-контролем, але без автоматичного керування. Такий функціонал є у набагато дешевших авто, що може розчарувати власників Cybertruck, які очікували щось особливе.Тим, хто ще вагається, Tesla надає можливість підписатися на безкоштовний річний тест FSD до 6 червня. Але, щоб відповідати стилю компанії, процес ускладнений: потрібно активувати підписку, а потім скасувати її вручну. Чому б не додати ще трохи заплутаності до вже незрозумілої ситуації?

