Міністерство юстиції США вимагає, щоб Google продав два свої рекламні продукти
Міністерство юстиції США вимагає, щоб Google продав два свої рекламні продукти

Міністерство юстиції США вимагає, щоб Google продав два свої рекламні продукти

Міністерство юстиції США пропонує Google продати два свої рекламні продукти, щоб відновити конкуренцію у сфері рекламних технологій, згідно з новим документом. Пропозиція з'явилася після того, як суддя минулого місяця визнав Google винним у «навмисному придбанні та підтримці монопольної влади» в сфері цифрової реклами.

У документі Міністерства юстиції США зазначається, що Google має позбутися свого продукту для обміну рекламою AdX, а також «поетапно» продати DoubleClick for Publishers, рекламний сервер для видавців веб-сайтів. Міністерство також хоче, щоб Google уникав запуску обміну рекламою протягом 10 років після продажу AdX.

Міністерство юстиції США стверджувало, що Google «забезпечив видавцям значні втрати доходів, якщо вони не використовуватимуть AdX». Воно також звинуватило пошукового гіганта у створенні монополії шляхом інтеграції AdX та DFP, змушуючи веб-сайти використовувати продукт Google для видавців.

У пропозиції також наказано Google відкрити свої інструменти для купівлі реклами, включаючи AdWords, і забезпечити їхню співпрацю з усіма сторонніми рекламними технологічними продуктами «на недискримінаційних умовах щодо торгів, зіставлення, розміщення реклами або надання інформації, за винятком випадків, коли це прямо вказано рекламодавцем».

«Цей комплексний набір засобів правового захисту, включаючи позбавлення від незаконно отриманих монополій Google та продуктів, які були основними інструментами незаконної схеми Google, необхідний для припинення монополій Google, позбавлення Google плодів її порушень, відновлення конкуренції на ринках рекламних бірж та рекламних серверів видавців, а також запобігання повторенню подібних ситуацій у майбутньому», – йдеться у заяві.

У відповідь на ці пропозиції віце-президент Google з регуляторних питань Лі-Енн Малхолланд заявила, що ці заходи зашкодять видавцям та рекламодавцям.

«Міністерство юстиції США визнало, що запропонований Google засіб правового захисту щодо рекламних технологій повністю враховує рішення Суду щодо відповідальності. Додаткові пропозиції Міністерства юстиції США щодо примусового позбавлення від наших рекламних технологічних інструментів виходять далеко за межі висновків Суду, не мають підстав у законі та зашкодять видавцям і рекламодавцям», – йдеться у заяві Малхолланда.

Google запропонував власний набір засобів правового захисту в окремому поданні. До них належать надання ставок AdX у режимі реального часу всім стороннім рекламним серверам та перехід до відповідальності за дії Google під незалежним спостерігачем за дотриманням вимог протягом трьох років.

Google бореться з антимонопольним тиском з кількох напрямків. Окрім справи щодо рекламних технологій, США також хочуть, щоб компанія продала свій браузер Chrome після того, як суддя визнав компанію монополістом на ринку онлайн-пошуку .

Джерело матеріала
loader