Google запустив нове відділення кіно- та телепродюсерства
Google запустив нове відділення кіно- та телепродюсерства

Google запустив нове відділення кіно- та телепродюсерства

Google запустила нову ініціативу з виробництва фільмів та телепередач, щоб розвідати проекти, які вона могла б фінансувати або спільно продюсувати, повідомляє Business Insider. Цей крок може допомогти їй скористатися перевагами галузі, яка потерпає від зростання виробничих витрат та потенційних тарифів США.

Згідно з повідомленням, опублікованим у понеділок, ініціатива під назвою «100 нулів» є багаторічним партнерством з Range Media Partners, агентством талантів та продюсерською компанією, відомою своєю роботою над такими фільмами, як «Повний невідомий» та «Довгі ноги».

У звіті йдеться, що компанія прагне підвищити видимість та впровадження своїх нових пропозицій, включаючи інструменти штучного інтелекту та просторових обчислень, які поєднують фізичний та віртуальний світи, завдяки цій ініціативі, яка минулого року підтримала маркетинг незалежного фільму жахів «Зозуля».
100 Zeros є серед продюсерів фільму "Зозуля", повідомляє соціальна платформа Letterboxd, орієнтована на розваги.
Google не одразу відповів на запит Reuters про коментар.
Цей крок, про який повідомляється, відбувається на тлі зростання витрат після подвійного страйку акторів та сценаристів у 2023 році, а також загрози запровадження американськими митами фільмів іноземного виробництва.
Google вже має партнерство з Range Media — минулого місяця було оголошено, що компанії працюватимуть разом протягом наступних 18 місяців над замовленням фільмів про штучний інтелект. Перші два фільми з цього проєкту — під назвою «Sweetwater» та «LUCID» — мають вийти пізніше цього року.
Використання культурного впливу Голлівуду також може допомогти технологічному гіганту в гонці штучного інтелекту, оскільки він поспішає стимулювати впровадження своїх сервісів, таких як Gemini, який конкурує з такими сервісами, як ChatGPT від OpenAI.
Однак, повідомляє Business Insider, компанія не розглядає YouTube як основну платформу для розповсюдження робіт 100 Zeros, додавши, що метою натомість є продаж проєктів традиційним студіям та стрімерам, таким як Netflix.
YouTube занурився у світ оригінального програмування у 2016 році, запустивши "YouTube Originals". Проєкт було закрито у 2022 році, оскільки він повернувся до своєї основної спрямованості на відео, створені користувачами, та розширив свою пропозицію коротких відео в стилі TikTok під назвою Shorts.

Джерело матеріала
loader
loader