/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F412cf5991740e4e76a5a6b6441a97c87.jpg)
Barbie за тиждень здорожчала на 43%: чому виробник піднімає ціни
Компанія намагається уникнути втрат
CNN з посиланням на компанію зазначає, що на початку року тарифи не вплинули на прибутки, та в майбутньому вони можуть обійтися у 270 мільйонів втрат, інформує24 Канал.
Щоб зменшити фінансовий тиск, Mattel планує не лише підвищити ціни на окремі іграшки, а й поступово перенести частину виробництва за межі Китаю.
За словами фіндиректора Ентоні ді Сільвестро, майже 80% іграшок на американському ринку виробляються в Китаї. Mattel вже почала змінювати ситуацію – у 2025 році компанія планує скоротити частку виробництва в Китаї до менше ніж 40%, а імпорт у США – до 15%. До 2027 року цей показник має впасти до менше ніж 10%.
Зауважте. Ціни ростуть помітно: лялька Barbie в купальнику у магазинах Target за один тиждень подорожчала на майже 43% — до 14,99 доларів.
Доступність іграшок
Водночас генеральний директор Mattel Інон Крейз закликав до повного скасування мит на іграшки у світі, вважаючи це найкращим способом зробити ігри доступнішими для дітей.
Через нестабільність у торгівлі компанія поки відмовилася від фінансового прогнозу на весь 2025 рік.

