Українців завалили повідомленнями про борги у Ощадбанку: що відбувається
Українців завалили повідомленнями про борги у Ощадбанку: що відбувається

Українців завалили повідомленнями про борги у Ощадбанку: що відбувається

Українців попередили про нову схему шахрайства, коли зловмисники діють від імені Ощадбанку.

Як передає "Хвиля", про це йдеться у повідомленні на порталі "Мінфін".

В Україні активізувалися шахраї, які маскуються під "Ощадбанк" і надсилають фальшиві повідомлення про заборгованості. Вони розсилають SMS навіть людям, які ніколи не мали рахунків у цьому банку.

Один громадянин поділився досвідом: близько місяця тому він почав регулярно отримувати повідомлення нібито від Ощадбанку з інформацією про кредитну заборгованість. Чоловік був здивований, адже ніколи не відкривав рахунків у цьому фінансовому закладі.

Звернувшись до банку, він отримав підтвердження від операторів, що справді не має жодних рахунків в Ощадбанку. Попри це, тривожні повідомлення продовжують надходити.

"Загалом, з початку квітня 2025 року почав отримувати регулярні смс з повідомленнями про заборгованість за кредитом, хоча активних рахунків у банку не маю. Пробував телефонувати на гарячу лінію вже 3 рази — підтверджували, що за наданим номером телефону активних рахунків немає. Більше нічим не можуть/не хочуть допомогти. Пробитися кудись вище або подати заявку на перевірку чи виправлення помилки просто нереально", — розповів клієнт.

Користувачі радять блокувати підозрілі номери, оскільки, ймовірно, це дії шахраїв, які просто використовують назву Ощадбанку для надання легітимності своїм шахрайським схемам.

Українців завалили повідомленнями про борги у Ощадбанку: що відбувається - Фото 1

На порталі деякі зазначили, що так можуть діяти шахраї, які лише називають себе Ощадбанком, тому порадили блокувати номер.

Ощадбанк раніше попереджав клієнтів про ключові заходи безпеки для захисту від шахрайства. Основні правила безпеки включають:

Ніколи не розголошувати свої персональні дані

  • Не передавати стороннім інформацію про банківські картки
  • Тримати в таємниці одноразові паролі та коди, які надходять на телефон
  • Уникати переходів за підозрілими посиланнями (фішинговими сайтами).

Банк також попереджає, що шахраї створюють фальшиві портали та чат-боти, які копіюють фірмовий стиль Ощадбанку, де лише логотип відповідає оригіналу. Рекомендується користуватися чат-ботами виключно через офіційний сайт банку.

Якщо ви стали жертвою шахрайства, важливо:

  • Подати заяву на сайті кіберполіції
  • Зателефонувати за номером 0 800 505 170.

Раніше ПриватБанк попередив клієнтів про нову схему шахрайства.

Джерело матеріала
loader