Українське корисне печиво вийшло на ринок Німеччини
Українське корисне печиво вийшло на ринок Німеччини

Українське корисне печиво вийшло на ринок Німеччини

Українське корисне печиво вийшло на ринок Німеччини

Український бренд печива Smakuli вийшов на німецький ринок.

Снеки без глютену, лактози, алергенів та з пребіотиками, які виробляють у Львівській області, представлені в основних українських торговельних мережах, а віднедавна їх можна придбати й у магазинах REWE на півдні Німеччини, пише німецьке видання Amal, Berlin.

Зазначається, що Німеччина має один із найбільших ринків здорового харчування в ЄС. Крім того, попит на безглютенові продукти щороку зростає, тож функціональні снеки з високим вмістом клітковини мають гарні перспективи. 

«Я завжди мріяла про міжнародне визнання нашої продукції, — розповіла виданню засновниця бренду Smakuli та голова Альянсу українських виробників харчових продуктів (UFMA) Руслана Римарська. — Саме тому, крім Німеччини, ми працюємо над виходом на ринки Нідерландів та Швеції». 

У Німеччині Smakuli потрібно конкурувати з давно впізнаваними брендами, тому вони мали запропонувати додаткову перевагу. Компанія виготовляє печиво з пребіотиком, інуліном цикорію, і спеціально для німецького ринку довелося коригувати кількість цієї речовини у продукті — щоб мати право писати на пакованні, що печиво є джерелом клітковини. 

«Smakuli наразі перша компанія з України, котра почала співпрацю з REWE і конкурує з мастодонтами у категорії. Тому дуже хотіли, щоб німці побачили: ми — ділові, грамотні й пунктуальні бізнес-партнери. Але також по роботі з нами будуть оцінювати бізнес-культуру українців. Якщо будемо успішними, це відкриє дорогу іншим компаніям», — пояснює Римарська.

Джерело матеріала
loader
loader