/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F16cd68620d028c98f18346e043724d32.jpg)
"Це що 90-ті настали": абоненти "Київстару" залишаються без послуг, за які заплатили
Абоненти оператора "Київстар" не можуть безперешкодно користуватися послугами, які повністю сплатили. Відповідна скарга з'явилася у коментарях на офіційній facebook-сторінці компанії.
Українець поскаржився на 12-годинні перебої у роботі сервісів "Київстару". Він зазначив, що регулярно перестає працювати послуга "Домашній Інтернет". При цьому немає ні компенсацій, ні зв'язку зі службою підтримки.
"Гроші зняли в повному обсязі за місяць, а послуг немає. Більше 12 години немає домашнього інтернету пишу, дзвоню їм по барабану", - написав абонент.
Чоловік зазначив, що якість послуг провайдера викликає чимало питань, а також приносить значні незручності.
"За що ви берете гроші? Це що 90-ті настали? Гроші взяли, а послуг немає в повному обсязі. Вимушений витрачати мобільний інтернет якого у мене за тарифним планом не так багато, замість того, щоб удома сидіти на wi-fi безлімітному домашньому інтернеті", - обурився українець.
У компанії відреагували на скаргу та пообіцяли перевірити ситуацію.
Інший українець у коментарях пожартував, що тепер стало зрозуміло, чому "Домашній інтернет" пропонується деяким абонентам зі значною знижкою.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, зв'язок дорожчає, але не все так погано: 3 тарифи, з якими можна не переплачувати.

