/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fdd8632bebcad6aa772a62f61c4ccfed6.jpg)
Резерв+ не відображає встановлену інвалідність: у ТЦК пояснили, що робити
Про це повідомляє 24 Канал з посиланням на Львівський обласний ТЦК та СП.
Що робити, якщо Резерв+ не відображає дані
Для того, щоб відстрочка від мобілізації з’явилася в системі, потрібно пройти певну процедуру: вона залежить від дати встановлення інвалідності.
Якщо інвалідність встановили до 1 січня 2025 року, необхідно:
- подати заяву через Електронний кабінет особи з інвалідністю на первинну реєстрацію в системі Мінсоцполітики зі сканкопією довідки. Після цього дані автоматично підтягнуться в системи Міністерства соціальної політики;
- або звернутися до місцевого органу соцзахисту (ОСЗН) з оригіналом довідки та паспортом – тоді спеціалісти внесуть інформацію вручну.
Якщо інвалідність встановлена після 1 січня 2025 року, потрібно:
- перевірити на Соціальному порталі наявність відомостей за результатами оцінки експертної команди, яка замінила МСЕК.
- якщо даних немає або є помилки, варто звернутися до медзакладу, де проводили оцінювання.
В ТЦК наголосили, що як тільки інформація з'явиться в реєстрах, вона автоматично підтягнеться також у застосунок Резерв+.
До слова, у мобільному застосунку Резерв+ незабаром з'являться нові типи відстрочок для військовозобов'язаних. Зокрема, найближчим часом стане доступне оформлення відстрочки онлайн для людей з тимчасовою непридатністю до служби терміном від 6 до 12 місяців.

