/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F967a32d4d997250eb0526f22dedb6432.jpg)
Огляд найдорожчого серійного авто сучасності Bugatti Tourbillon
Bugatti Tourbillon — найдорожчий серійний автомобіль сучасності! І це не просто новий гіперкар, а справжній витвір технічної та дизайнерської досконалості, що встановлює нові стандарти в автомобільній індустрії. Він вражає не лише характеристиками, а й рівнем розкоші та персоналізації, який перевершує все, що існувало раніше.Модель оснащена 8,3-літровим атмосферним V16 двигуном, розробленим разом з Cosworth, у поєднанні з трьома електромоторами — двома на передній осі та одним на задній. Загальна потужність складає 1800 к.с., а розгін від 0 до 100 км/год займає всього 2 секунди. Далі все ще вражаюче: 0–200 км/год менш ніж за 5 секунд, 0–300 км/год менш ніж за 10 секунд, і 0–400 км/год менш ніж за 25 секунд. Максимальна швидкість — 445 км/год. На електротязі Tourbillon може подолати до 60 км завдяки батареї ємністю 25 кВт·год. Вага гіперкара — приблизно 1995 кг.Дизайн Tourbillon зберігає впізнавану підковоподібну решітку Bugatti, але отримує оновлені аеродинамічні елементи — активне заднє крило, агресивний дифузор, покращену аеродинаміку. Інтер’єр натхненний годинниковим мистецтвом: аналогова приладова панель виготовлена швейцарськими майстрами з понад 600 деталей. Центральна консоль з кришталю та алюмінію має прихований сенсорний екран, що автоматично зникає, коли ним не користуються.Ціна Bugatti Tourbillon стартує від 3,8 мільйона євро (приблизно 4,1 мільйона доларів США). Опції Бугатті Турбільйон та їхня вартість вражає не менше: двоколірні колеса коштують близько 20 тисяч доларів, логотип на задньому крилі — ще 15 тисяч, вуглецеве оздоблення салону — 15 тисяч, а панель з додаванням рожевого золота — близько 65 тисяч доларів. Загалом додаткове оснащення здатне “набігти” майже до мільйона доларів — стільки свого часу коштував колись найдорожчий автомобіль Bugatti Veyron.Щодо експлуатації, варто знати: щорічне технічне обслуговування Tourbillon обійдеться приблизно в 25 тисяч доларів, а заміна комплекту шин — від 30 до 42 тисяч доларів. За 10 років володіння витрати на обслуговування (зокрема заміна паливного бака, гальмівних дисків, обслуговування трансмісії) можуть перевищити 200 тисяч доларів. У нас все.) Хоча ні… цікаво, чи буде Bugatti Tourbillon в Україні колись? Адже, судячи з того, що знайшовся покупець Aston Martin Valiant в Україніза $2,7 млн, чом би і новеньку Бугатті не взяти?

