/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F69%2F47e95885a9c1198f08dc53cf01c4db3b.jpg)
В Одеському порту запрацювала система DocPort для управління рухом вантажівок
В Одеському порту впровадили модуль управління рухом вантажного автотранспорту DocPort, який дозволяє заздалегідь оформлювати перепустки для вдзвінок
Як зазначили в Адміністрації морських портів України, основна мета DocPort — зменшити черги на в’їзді до порту, мінімізувати простої вантажівок, стабілізувати автопотік і зробити обробку вантажів ефективнішою. Система дає змогу зберігати дані про вантажі, автопарк, готувати документи для в’їзду, контролювати чергу та швидко реагувати на нештатні ситуації — наприклад, у разі поломки транспорту. Водночас використання системи DocPort дозволяє мінімізувати використання паперових носіїв та скоротити обсяг бюрократичних процедур під час перевірок при в’їзді.
«Сьогодні, коли порти працюють в умовах війни та високої відповідальності, ми повинні забезпечувати швидкість і максимальну керованість усіх логістичних процесів. DocPort дозволяє нам мінімізувати ризики та підвищувати якість обслуговування для всіх учасників ринку. Ми впевнені, що цифрові рішення мають стати стандартом у роботі всієї портової системи», — зазначив голова ДП «АМПУ» Олександр Семирга.
DocPort працює через механізм «дозованого заїзду»: водії чекають на спеціальних майданчиках, де можуть активувати свої перепустки. Завдяки цьому активну перепустку в порт отримують ті машини, які фактично готові до в’їзду на територію. Систему повністю розробили фахівці ДП «АМПУ», вона безкоштовна для всіх учасників ринку та відкрита для підключення інших компаній, залучених до обробки вантажів.

